Vihaan itseäni
En ole ikinä sulautunut mihinkään porukkaan. Aina on ollut huono itsetunto ja suorastaan itseviha esteenä. Lisäksi olen paranoidinen ja alan heti uskoa toisista pahaa. En tiedä vielä mikä minun kohtalo on. Ehkä joku mt-asuntola tms.
Kommentit (5)
Se on hyvä etsä vihaat ittees, 80% ihmisistä maailmassa vihaa kaikkia muita ymmärtämättömyyden takia.
Mut joo, ei kannata olla liian raju itteä kohtaan.
Muistakaa mitä mä oon aina sanonu, sä oot just sitä mitä sä ajattelet itestäs.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Olen suorastaan vastenmielisen ruma, mutta sen lisäksi en ole myöskään mukava ihminen. Olen erakkoluonteinen ihmisvihaaja, ja lisäksi laiska, saamaton ja tyhmä. Mikään mitä teen ei koskaan onnistu. 50 vuotta jo tässä suossa tarvottu, saisi jo alkaa riittää.
Sama. Lisäksi olen 30kg ylipainoinen. Ap.
Kuunelkaa oikeasti #2 viisaita sanoja ja alkakaa syyttää kaikesta ennemmin muita kuin itseänne. Niin suurin osa tekee. Ja oikeastikin, tuollainen itsesyyttely ei auta mitään, on ihan turhaa. Etiäppäin vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin. Olen suorastaan vastenmielisen ruma, mutta sen lisäksi en ole myöskään mukava ihminen. Olen erakkoluonteinen ihmisvihaaja, ja lisäksi laiska, saamaton ja tyhmä. Mikään mitä teen ei koskaan onnistu. 50 vuotta jo tässä suossa tarvottu, saisi jo alkaa riittää.
Sama. Lisäksi olen 30kg ylipainoinen. Ap.
Laitan paremmaksi, mä olen tuplannut painoni nuoruudesta, ylipainoa on noin 60 kg, ja se vaikeuttaa jo liikkumista.
- 2