Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla niin huono kuski että se ajaa toisen auton perään?

Vierailija
14.05.2024 |

Minun mielestä tuolla liikenteessä on jos jonkinlaista sankaria ja ehdottomasti autokoulua pitäisi kehittää enemmän.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se minä minä minä kulttuuri ja kaikki on muiden vika eikä koskaan oma vika.

Liikenteessä harva osaa ottaa muita huomioon ja monille ne liikennesäännöt on utopiaa. 

Turvaväli edessä ajavaan opetettiin autokoulussa ja hyvänä ohjesääntönä voi pitää sitä että 80km/h nopeudessa turvaväli on oltava vähintään valotolppien välin verran.

Vierailija
2/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bemarikuskilla on niin paljon muute tekemistä liikenteessä, kun samanaikaisesti pitää vilkuttaa valoja, tööttäillä ja näyttää keskisormea

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahtaa puhelinta.

Vierailija
4/5 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu että erityisesti tänä keväänä on ollut monen sorttista ajajaa. Reilun ylinopeuden ajaminen varsinkin taajama alueella, kolmion takaa tuleminen niin että se jolla on etuajo-oikeus joutuu jarruttamaan ja liian lähellä ajaminen. Myöskään Stop merkille ei pysähdytä vaikka tulisi liikennettä.

Vierailija
5/5 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes vaikeaa, jos edessä ajava tekee äkkijarrutuksen vaikka liikennevalon vaihtuessa vihreästä keltaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä