Miksi kaikissa kuvissa, missä näytetään, että "se ja se" on onnistunut laihduttamaan esim.30kiloa, kaulan alusnahka on kiinteä eikä roiku?
Itselläni, vaikka oon pahimmista ajoista saanut laihdutettua vaan 10kg, niin silti kaulan alusnahka jäi roikkua lörpöttämään. Nyt olen muuten tyytyväinen ulkonäkööni, mutta kaula on kuin jollakin vanhalla mummolla konsanaan.
Kommentit (8)
Luultavasti ihan kuvankäsittelyllä tai pitämällä niskaa luonnottomassa asennossa. Eräs mun tuttu läpikävi lihavuusleikkauksen, eikä hänen someen lähettämissään kuvissa näkynyt löysää ihoa leuan alla lainkaan. Kun sitten näimme livenä, olihan sitä siellä kuten kaikilla paljon laihduttaneilla.
En tiedä, mutta sen olen huomannut, että joillakin on luonnnostaan hoikat kasvot ja kaula ja rasva taas keskittynyt etenkin jalkoihin ja takapuoleen. Toiset taas voivat olla ihan normaalipainoisia, mutta kaula ja kasvot jotenkin lihavat.
Esim plusmalleina käytetään näitä kaulalaihoja lihavia.
Koska ne, joilla sitä on, varmaan valitsee joko olla menemättä tällaisiin jälkeen-kuviin, tai taitavasti peittää roikkuvat muotoilevilla alusvaatteilla tai sopivista kohdin väljillä vaatteilla.
Kaikillehan sitä löysää nahkaa ei merkittävästi jää, itsekin laihdutin 40 jälkeen yhteensä 58 kg, mutta ei ole sellaista selkeää löysää nahkaa missään. Mutta jollekin jää tosiaan vähästäkin. Nämä vaan sitten harvemmin menee esittelemään uutta kroppaansa vähissä vaatteissa iltapäivälehtiin, jos menevät, niin joku sopiva vaate päällä joka peittää.
Yksi juttu on myös että se nahan palautuminen voi kestää kauan. Kyllä mulla oli heti laihdutuksen jälkeen kaulan alla ryppyinen helttapussi, samoin alavatsalla siinä missä iso riippuvatsa oli ollut. Mutta siinähän se on vuosien myötä palautunut aika hyvin.
Kuinka kauan siitä laihdutuksesta on ap? Voi kestää jopa 3 vuotta palautua, ei ole välttämättä vielä tosiaan niin että jää tuollaiseksi. Kasvojumpalla (niihin sisältyy yleensä myös liikkeitä kaulalle) voi myös jonkin verran asiaa auttaa.
Mutta yleisesti on vähän kuten joku sanoikin, että osa ei lihavanakaan alun perin ollut kaulan alueelta ja naamasta lihavia, eikä sitten jää laihtuessa tyhjää nahkaa. Kudostyypit myös vaihtelevat, osan iho palautuu tosi hyvin, osan keskiverrosti eli hyvin hitaasti mutta palautuu enimmäkseen, osan taas ei juuri ollenkaan.
Itselläni on vähän myös kaulan alla ylimääräistä, kun olen ollut elämässäni sairaalloisen lihava eräässä vaiheessa. Mutta en mä siitä jaksa välittää, meikkailen varjostuksilla piiloon vaan.
Se nahka on kiristetty pyykkipojilla niskan puolelta sileäksi.
Samaa mietin, koska itsellenikin on jäänyt nyt laihtuessa tuollaista helttaa ja roikkoa "alanaamaan" ja kaulaan, joka alkaa nyt mennä jotenkin rypylle ja muistuttaa pian varmaan jotain kivespussia..
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta sen olen huomannut, että joillakin on luonnnostaan hoikat kasvot ja kaula ja rasva taas keskittynyt etenkin jalkoihin ja takapuoleen. Toiset taas voivat olla ihan normaalipainoisia, mutta kaula ja kasvot jotenkin lihavat.
Esim plusmalleina käytetään näitä kaulalaihoja lihavia.
Plusmalleina käytetään myös normipainoisia, joille pannaan sopivasti lisäfylliä lantiolle. Monestihan plusmallilla on varsin hoikka vyötärö ja sorjat sääret vaikka muuten olisikin kokoa 44/46 ainakin tuotetietojen mukaan..
Ovat varmaan poistattaneet sen kauneusleikkauksella.