Peilissä ihan nätti ja sitä kuullut myös ystäviltä mutta kukaan mies ei kiinnostu tarpeeksi suhteeseen asti
Kommentit (19)
Yritätkö vaan niitä miehiä, joita kymmenet muutkin naiset yrittävät. Ei sellaiset halua sitoutua mihinkään.
Miehille seksi on tärkeintä. Sinun pitää olla seksissä parempi kuin keskiverto nainen. Opettele esim. antamaan unohtumattomia suihinottoja.
Jos olet oikeasti nätti, niin varmasti monikin mies on sinusta kiinnostunut. Veikkaan että joko:
A) et ole oikeasti nätti
B) olet jotenkin sokea sille, että moni mies on sinusta kiinnostunut
Onko muita?
Miten ootte tulkinneet tilanteen?
Vierailija kirjoitti:
Onko muita?
Olen tulkinnut olevani kuitenkin ruma eikä kannata yrittää mitään. Jos joku mies joskus kiinnostuu, tulee kyllä asiasta kertomaan.
Miksi aina oletetaan, että kaikki johtuu ulkonäöstä? En mä aikoinaan pitänyt sinkkuna olemisen syynä ulkonäköäni vaan hieman antisosiaalista luonnettani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita?
Olen tulkinnut olevani kuitenkin ruma eikä kannata yrittää mitään. Jos joku mies joskus kiinnostuu, tulee kyllä asiasta kertomaan.
Sama mulla. Eipä ole vielä tullut kukaan kertomaan..
Kehonkielesi on liian dominoivaa, ja puheesi pisteliästä. Miehet haluavat hiirivaimon, eivät feministisoturia.
Ainakin kun nykyisen miesystävän kanssa tavattiin oli ilmassa paljon huumoria ja hauskaa flirttailua. Miehet eivät yleensä yritä mitään jos nainen ei jotenkin näytä että voisi olla kiinnostunut. Pitää uskaltaa heittäytyä, harva yrittää mitään naisen kanssa joka on pelkästään asiallinen. Ulkonäkö ei riitä.
Pariutumisessa kyse on lopulta tuurista. Kaikki edellä mainitut voi pitää paikkaansa, mutta lopulta tarvitaan se magic, että oikeat henkilöt sattuvat samaan aikaan paikalle. tällä tarkoitan sitä ettei kaikkeen voi vaikuttaa eikä itsestä etsiä syytä. Mitään varsinaista vikaa ei ole, se oikea ei vain ole sattunut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin kun nykyisen miesystävän kanssa tavattiin oli ilmassa paljon huumoria ja hauskaa flirttailua. Miehet eivät yleensä yritä mitään jos nainen ei jotenkin näytä että voisi olla kiinnostunut. Pitää uskaltaa heittäytyä, harva yrittää mitään naisen kanssa joka on pelkästään asiallinen. Ulkonäkö ei riitä.
Ujon kannattaa siis suosiolla luovuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se sitä meinaa. Olen itsekin ujo mutta itselle sopivan hauskan ja fiksun miehen kanssa se juttu vaan lentää. Täytyy löytää joku jonka kanssa on yhteistä puhuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän pari kpl ujoja mutta kauniita naisia, eikä heillä kyllä ole ollut mitään ongelmaa deittailla. Molemmilla on vahva parisuhdehistoria, useita eksiä, ja tälläkin hetkellä ukkelit.
Mutta jos olet ruma ja ujo... auts. Sitten on kyllä vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ujon miehen ainakin.
Liian vaikea lähestyttävä, jäänyt liian paksu suojakuori aiemman elämän kolhuista.
AP kirjoitti: "kukaan mies ei kiinnostu tarpeeksi suhteeseen asti"
Mihin saakka ne miehet sitten kiinnostuvat? Missä kohtaa klikkaa? Ekojen treffien jälkeen? Ekan seksikerran jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
AP kirjoitti: "kukaan mies ei kiinnostu tarpeeksi suhteeseen asti"
Mihin saakka ne miehet sitten kiinnostuvat? Missä kohtaa klikkaa? Ekojen treffien jälkeen? Ekan seksikerran jälkeen?
No oon useamman kerran nähnyt näitä miehiä, vähintään 2kertaa. Ehkä menen liian nopeasti sitten sänkyyn, en osaa jarruttaa tilannetta
Aå
Et itse myöskään ole aidosti kiinnostunut niistä miehistä