Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhempi mieskollega kyseli veinkö naistenpäivänä kukkia naispuoleisille työkavereille :D

Vierailija
12.05.2024 |

En vienyt. Meillä on töissä julkisella sektorilla nuoria ja vanhoja. Tämä vanhempi mies on sellainen vähän suulas, vanhan ajan herrasmies, joka jää kohtapuoliin eläkkeelle.

Siinä on pieni vivahde-ero, että viekö nuoremmille naisille kukkia äitienpäivänä minä vai tämä vanha mies.

Vanhalta mieheltä ne kukkaset otetaan varmasti vastaan vilpittömästi.

Mutta jos minä veisin, niin nuoremmilla naisilla tulisi ensimmäisenä ajatus: "hyi mitä tuo kuvittelee luuleko se että hänellä on muhun mahiksia". Kerroin vanhalle miehelle myös metoosta, mutta ei ole tainnut kuulla sellaisesta eikä tainnut ymmärtää pointtiani kun sanoin, että siinä on pieni ero kuka ne kukat antaa.

Sama oikeastaan on puhumisessakin. Nuoremmat naiset eivät todellakaan juttele miehille mitään tuolla. Vanhemmat naiset puhelevat niitä näitä. Ehkä myös minun ikäluokassani ollaan rohkeampia, mutta jos on esim. 32-vuotias tai alle, niin ei todellakaan anneta miehille väärää signaalia.

Toki olisin voinut viedä kukkasia vain vanhemmille naisille, mutta tasapuolisuuden nimissä en sitten kenellekään. 

M38

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän