Evvk euroviisut tai jääkiekko -porukan juttunurkka
Minä menin eilen nukkumaan 22. Mites muut? Matsien aikaan on hyvä käydä kaupassa. On normaalia hiljaisempaa.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua kiinnostaa? Muu kuin rauhalliset kauppareissut?
Lukeminen, luonnossa liikkuminen. hyvän mielen dokumentit, eläimet (ei ole lemmikkejä) ja tykkään urheilustakin mutta en peleistä enkä katsoa hiihtoa mutta hiihdän itse. Musiikista blues, soul, klassinen. rokki ja purkkahevi.
Euroviisut on onneksi ohi niin niistä vingutaan enää pari viikkoa. Jääkiekko ja muutkin pelit on niin lapsellisia että miksi aikuiset pelaa niitä? Oikeat asiat kiinnostaa ihmisiä liian vähän. Se on piru vie masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on onneksi ohi niin niistä vingutaan enää pari viikkoa. Jääkiekko ja muutkin pelit on niin lapsellisia että miksi aikuiset pelaa niitä? Oikeat asiat kiinnostaa ihmisiä liian vähän. Se on piru vie masentavaa.
Voisiko olla mitenkään mahdollista, että ihmiset hakevat vastapainoa niille vakaville ja "oikeille" arjen asioilleen. Nämä seikathan ei mitenkään sulje toisiaan pois. Itsekin väännän tässä väikkäriä, mutta kyllä minua kiinnostaa muutkin asiat kuin sosiaalipolitiikka.
Mikä sua kiinnostaa? Muu kuin rauhalliset kauppareissut?