Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että noin 1/1000 Tinderprofiiliista herättää edes etäisen mielenkiinnon?

Vierailija
05.05.2024 |

Ja jos kuvittelee että se 1/1000 kokee samaa minun profiilille, niin aika ohkaiset ovat todennäköisyydet. Ihan turha peli.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama

Vierailija
2/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sama fiilis, kun katselet ihmisiä kotisi ulkopuolella? Jos kukaan ei sielläkään säväytä, miksi sitten Tinderissä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko normaalia, mutta itsellä on tasan yksi match tullut vuodessa enkä hänellekään ole innostunut kirjoittamaan. Sinänsä pidän useimpia naisia kauniina, mutta profiilit ovat vaan niin huonoja ja useimmat karsin jo tatuointien takia.

Komea

Vierailija
4/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sama fiilis, kun katselet ihmisiä kotisi ulkopuolella? Jos kukaan ei sielläkään säväytä, miksi sitten Tinderissä? 

Ulkona nimenomaan moni ei-tatuoitu tuntematon neito säväyttää, kun kaikki aktiivinen elämäntapa, täysillä eläminen, matkustelu -harrastuksena shaiba ei ole kaunista naista pilaamassa.

Tinderissä olevien naisten laatu on todella surkeaa, kun vertaa vaikka muihin Pohjoismaihin.

Vierailija
5/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kun sorttaa pois..

Ne joilla ei ole mitään tekstiä (tyhjä profiili tyhjä pää)

Lapselliset tai lapsia haluavat (olen radikaalisti vela, en halua elämääni lapsia)

Tupakoivat (en voisi suudella)

Kinkyt (en ole, ei kiinnosta)

Selkeästi alkoholin tai juhlimisen ympärillä pyörivät (lähes joka kuvassa tai tekstissä jotain alkoholiin/bileisiin liittyvää, itse en käytä)

Ne joiden teksti on kokonaan kopioitu jostain tai toistaa kliseitä joita on joka toisella (myös merkki tyhjästä päästä)

"Henkiset" tai uskonnolliset tai horoskooppeihin yms uskovat (en voisi kunnioittaa)

Extrame-harrastajat (mun harrastukset on kävely ja museot ja olisin näille tosi tylsä :D)

Joilla on muuten päinvastaiset arvot kuin itsellä (esim rokotevastaiset, "good vibes only" toksisesti positiiviset, pelkän seksiseuran etsijät, heti tapaamista vaativat, jne jne)

Miehet joiden ulkonäkö on mielestäni vastenmielinen, esim pitkät hiukset (en vain VOI) tai huomattavasti ilmoittamaansa ikää vanhemman näköinen.

Niin siinäpä meni vasemmalle ainakin 99%. Ja huom lähes kaikki karsiutuu persoonan/profiilin vuoksi, ei ulkonäön. Joku voi pitää nirsona mutta kun ei oikeasti suhde mitenkään voisi toimia jos esim toinen on uskovainen ja minä pitäisin häntä älyllisesti vajaana. Tai minä lähden aamulla lenkille ja sitten museoon, kun toinen makaa krapulassa. Ei se vaan toimisi.

Vierailija
6/6 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkona nimenomaan moni ei-tatuoitu tuntematon neito säväyttää, kun kaikki aktiivinen elämäntapa, täysillä eläminen, matkustelu -harrastuksena shaiba ei ole kaunista naista pilaamassa.

Tinderissä olevien naisten laatu on todella surkeaa, kun vertaa vaikka muihin Pohjoismaihin.

Eli sun pointtisi oli vain haukkua Tinder-naisia. Miksi sitten roikut siellä, etkä tutustu naisiin muualla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän