Koira alkanut jekkuilemaan
Ei halunnut eilen lähteä iltalenkille normiaikaan klo 22, vaan murisi sohvan alla.
Kommentit (13)
Oliko sillä joku vaiva? Ja sä puhut jekkuilusta?
Vierailija kirjoitti:
Herra chihu kreivi suvaitsi ilmoittautua uloslähtöön vasta puolen yön aikaan kun olin itse nukahtamispisteessä.
Olisit jättäny viemättä ja lukinnu kylppäriin. Sitte aamusta peseminen.
Ei tuo mitään jekkuilua ole, koira ei murise sohvan alta jos ei ole kipeä vaan lähtee mielellään lenkille
Miks näkyi heti kirppu ja puutiaislääkemainoksia koirille kun avasin tän keskustelun?
Vierailija kirjoitti:
Oliko sillä joku vaiva? Ja sä puhut jekkuilusta?
Chihut on sellaisia kikkailijoita, vähän harmittaa kun ennen oli tottelevainen puudeli koirana.
Paitsi oli sillä villakoirallakin vikansa, söi kaikki käsineet, kenkäni ja vähän muutakin.
Chihu ei ole ikinä tuhonnut mitään, mutta keksii jekkuja ja testaa miten toimin.
Varo vaan ettei piski hyökkää kimppuusi kun murisee. Koirat on arvaamattomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herra chihu kreivi suvaitsi ilmoittautua uloslähtöön vasta puolen yön aikaan kun olin itse nukahtamispisteessä.
Olisit jättäny viemättä ja lukinnu kylppäriin. Sitte aamusta peseminen.
Muuten hyvä, mutten saanut sitä pois sohvan alta, kun olisi syönyt mut elävältä. Oi tosi vihainen jostain kumman syystä.
Se suunnittelee sun raatelemista. Koirat tappavat jopa omistajansa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo mitään jekkuilua ole, koira ei murise sohvan alta jos ei ole kipeä vaan lähtee mielellään lenkille
Kyllä se välillä tekee sitä ja muuta kiukkuilua ihan v*ttumaisuuttaan.
Joskus kun tulee kotiin, on sohvan alla vaan murjottamassa eikä tule tervehtimään.
On välillä niin suloinen ja sitten taas kun piru perseessä. Eikä mitään syytä ole.
Vierailija kirjoitti:
Miks näkyi heti kirppu ja puutiaislääkemainoksia koirille kun avasin tän keskustelun?
Se on saanut punkkilääkkeensä jo aikoja sitten. Ap
Vierailija kirjoitti:
Varo vaan ettei piski hyökkää kimppuusi kun murisee. Koirat on arvaamattomia.
On se purrutkin monta kertaa, kun ei siedä kynsien leikkuuta. Pitää olla käsineet aina kädessä kun niitä leikkaa.
Sitten se on tosi mustasukkainen, tulee heti hirveän vihaiseksi ja hyökkää puremaan jos kosketankin miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Se suunnittelee sun raatelemista. Koirat tappavat jopa omistajansa.
Voisi se kai sen tehdäkin, jos olisi isompi. Onneksi on vaan chihu, vaikka aika big boy onkin, jopa 6,5 kg.