Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmänalusrypyt ja botox

Vierailija
04.05.2024 |

Onko täällä kelleen kokemusta silmänalusryppyjen hoidosta botoxilla? Onko siitä ollut apua ja miten pitkäksi aikaa?

Minulle on ilmestynyt tässä melko lyhyen ajan sisällä ensimmäinen selvä ilme/nauru ryppy toiseen silmänaluseen johtuen siitä, että olen aika pitkään hymyillyt ja nauranut jotenkin toispuoleisesti ja lisäksi silmänaluseni on muutenkin juuri tältä vasemmalta puolelta enemmän kuopallaan eli iho on todella ohutta ja rypyt näkyvät paremmin. Vielä tämä ilmeryppy ei näy muutoin kuin ilmehtiessä, vaikka toki sitten, jos olen meikannut, niin meikkivoide kyllä äkkiä kerääntyy näihin juonteisiin, vaikka kuinka vähän meikkiä laittaisin.. Minulla kun on lisäksi myös tummuutta silmänalusissa, niin en haluisi olla kokonaan meikkaamatta niitä... 

Olen siis miettinyt botoxin ottamista yhtenä vaihtoehtona, mutta olen myös yrittänyt opetella hymyilemään enemmän toisella puolella (aika vaikeaa)... Olen myös lukenut erilaisista kasvojumpista ja hieronnoista, mutta voikohan niistä olla oikeasti apua tällaiseen vaivaan? Entä onko jotain ns. ryppyvoiteita, jotka oikeasti tehoavat? 

Olen yrittänyt juoda riittävästi vettä ja huolehtia myös ihon kosteutuksesta ja silmänalusvoidetta olen käyttänyt reilu parikymppisestä asti. Nukun myös pääasiassa selälteen tai sitten tällä "paremmalla puolella" kyljelteen, jotta en pahentaisi näitä vasemman puolen ryppyjä.

Olen kohta 33v ja tämä asia vaivaa minua todella paljon, joten kaikki neuvot, jolla tätä tilannetta voisi korjata tai edes vähän parantaa otetaan vastaan! 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ihan kausittaista.

Liiku enemmän. Tee tehokkaita. Fillaroi matkaa ja ylämäkiä.

Hyväksy se, että olet ihminen.

Me ollaan orgaanisia.

tai jos haluat olla joku muovinen barbara, niin pistä botoxia ja silikonia, niin että soi.

En itte pistäis- enkä suosittele, mutta oma valintasi.

Vierailija
2/3 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua ihminen, voi sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sitä kasvojumppaa. Ei tehoa pelkkä lukeminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi seitsemän