Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PAljonko nykyään saa tienata ilman että vaikuttaa toimeentulotukeen?

Vierailija
04.05.2024 |

Onko vieläkin sen 50euroa? Tulin ostaneeksi kengät, joita en voikaan pitää ja voisin laitaa myyntiin, jotta voisi ostaa sopivammat tilalle, mutta pelkään että myynnistä saatu summa katsotaan etuudeksi ja vähennetään toimeentulotuesta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy siis käteisellä dille.

Vierailija
2/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä italialainen ihminen ei miettisi hetkeäkään pikku bisnesten vaikutusta toimeentulotukeensa. Mutta suomalaiset ihmiset on opetettu pölvästeiksi, joita kytätään kuin suuren luokan gangstereita 50 euron tähden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota raha käteisenä. 50 euroa taitaa olla.

Vierailija
4/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun raha ei kierrä tilin kautta, ei ole tuloa eikä menoa. Sanovat sitä harmaaksi taloudeksi. Tähän Purran hallitus loi vahvan kannustimen.

Vierailija
5/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tienata vaikka 500 euroa jos ei jää kiinni eikä rahaa tule tilillesi. Itse ainakin teen pikkuhommia pimeenä. Olen jo vuosia tehnyt kaikenlaista pikkuhommaa ihmisille ja sana levii että osaan kaikkea niin olen saanut aina vaan enemmän hommia. Aina joku mummo tai pappa haluaa että pihaa vähän remontoidaan joten ovat soittaneet minulle että puun kanto pitää kaivaa ylsä niin olen mennyt paikalle ja tehnyt homman. Viime vuonna oli sellainen homma että vanhan pariskunnan pihalta piti siirtää muurahaispesä. Lapioin muurahaispesän jätesäkkeihin ja kannoin ne kauas metsään. Siinä meni 7 tuntia ja tienasin 250 euroa. Tutuilla on aina jotain hommaa kesäisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä