Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ikäihminen

Vierailija
04.05.2024 |

kiellettu sana, vai ä.mä vai p.rullinen?

Hah.

Ikäihmisellle terveiset, on se hienoo että ikäihmisenä sen elämäsi ensimmäisen työpaikan sait. Ja hyvä kun osa-aikaisen mukavin työajoin, ettei tarvitse aamuyöstä duuniin herätä... 

Osakesijoituksiako tienesteillä teet? Rahaahan et oikeesti tarvi mihinkään... 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niih. Ajatteles, jos kukaan meistä nyt eläkkeellä olevista ei olisi koskaan tehnyt palkkatöitä. Olisimme eläneet yhteiskunnan maksamilla tuilla, ensiksi lapsilisillä, sitten toimeentulotuella.

Vierailija
2/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niih. Ajatteles, jos kukaan meistä nyt eläkkeellä olevista ei olisi koskaan tehnyt palkkatöitä. Olisimme eläneet yhteiskunnan maksamilla tuilla, ensiksi lapsilisillä, sitten toimeentulotuella.

Kukaan ei pysty elämään alle 100 euron lapsilisällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko sana seniori sopivampi?

Vierailija
4/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se täällä taas kerran - HEIPPA VAAN KAIKKI... 

Haluaisin kuitenkin kuulla miten määrittelet tämän 'ikäihmisen' - ihan hämärä juttu! Ketä koskee? Seniori - määritelmä sukupolvelle?

Niin, todellakin olen saanut elämäni ensimmäisen ja kunnollisen työpaikan... PALSTAJOURNALISTINA... parhaat 'työthän' ovat aina olleet sellaisia että ne on itse rahoitettu tai sitten ihan selvin sävelin ollaan yksityisyrittäjiä... ja tämmöisiä ovat minunkin juureni, mutta syrjäytyneitä rutiköyhiä ollaan nyt koko porukka.

Olenkin niitä jotka hyväksytty journalistikoulutukseen ulkomailla mutta en koskaan aloittanut opintoja koska elämä 'vei muualle'... NYT ERIKOISALANI ON KRIMINOLOGIA ja PARISUHDEONGELMAT... ja tämän lisäksi kaikenlainen SEKALAINEN... myös kristinusko... en ole mikäänsortin teologi mutta jos elettäisiin jotain vanhoja aikoja niin joku voisi kutsua minua joksikin ihme 'pappilan mamselliksi'... (1800-luku: olenkin syntynyt aivan väärälle vuosisadalle...)

Osa aloituksistani poistetaan hetken kuluttua ja osa näyttää muhivan jossain ties missä ja  ilmestyy sitten ihan yllättäen ties minne. Voi olla että joidenkin mielestä olen joku joka viljelee ikävyyksiä palstalaisten luettavaksi - vaikka tuskin kukaan lukee. Minä  taas ajattelen että maamme on nyt sellainen ongelmapesäke että KAIKESTA TARTTEE KIRJOITTAA... eikä ole oikein mitään kunnon paikkaa minne... Jos olisi varaa tai löytäisin sijoittajan niin perustaisin tämän palstan tyyppisen IKIOMAN ROSKABLASKAN...

Haluaisin pitää tämän homman osa-aikaisena mutta työmaata on niin paljon että aina venähtää klo 7-23... vaikka piti vaan vilkaista aamukahvikupposen keralla... ja kaikki muu jää... vai joku HULLU voi pitää AV-tä näin tärkeänä?

Hyvää päivänjatkoa kaikille palstalaisille ja -hulluille. Harjoitelkaa tätä kirjoittamisen taitoa ihan kaikki - oottehan saaneet aika hyvää äikänopetusta koulusta... Ennen oli aapinen jolla opetettiin sekä lukemaan että kirjoittamaan ja se oli noin 100 sivua... Nyt on matskua pilvin pimein, mutta lukutaito maassa laskee kuin joku kissan tai koiran häntä... käsin kirjoittamisesta puhumattakaan...

T. SHITLADY

Vierailija
5/5 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäihmisenä ELÄMÄNSÄ ENSIMMÄINEN TYÖPAIKKA! IKÄIHMISENÄ! ELI JOS SE ON OLLUT USEITA VUOSIA SITTEN JO IKÄIHMINEN, NIIN KAI SE ON JO SILLOIN OLLUT JOKO LIKI ELÄKEIKÄINEN TAI JO ELÄKKEELLÄ JA ENSIMMÄINEN TYÖPAIKKA!

YMMÄRRYS KATEISSA YHTÄ PALJON KUIN SILLÄ NIMENOMAISELLA IKÄIHMISELLÄ!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän