Kaveri tarjoili kalliita drinkkejä baarissa vappuna, vaikka estelin. Nyt se vihjailee
että miten meni paljon rahaa ja seuraavalla kerralla mun vuoro jne. MÄ EN HALUNNUT NIITÄ JUOMIA.
Kommentit (6)
Tällaiset tyypit ihan saatanan ärsyttäviä, oli sitten miehiä tai naisia (yksi ei tyttöystäväkin oli tuollainen).
Tarjotaan/ tuodaan lahjaksi jotain ihan turhaa, jota en olisi edes halunnut vaan lähinnä toisen mieliksi väkipakolla otan vastaan/ syön / juon, ja sitten sama tyyppi on vaatimassa myöhemmin vastalahjaksi, että kustannan hänelle jotain hänen valitsemaansa, mistä erityisesti tykkää. Kun hän niin jalomielisesti pakotti minut ottamaan vastaan hänen turhat tarjoamisensa, joita en edes halunnut!
Itellä samanlainen yksi entinen kaveri. Syystäkin entinen. Ei uskonut baarissa, että en halua enempää juomaa. Aina tyrkyttämässä lisää. Kun en itse hakenut lisää sitä juomaa, niin se meni baaritiskille ja tuli sieltä useamman juoman kanssa. Sitten vaati, että sä tarjoat seuraavat. No en tarjoa, en aio juoda noitakaan.
Kai toi on joku kontrollointikeino. Takaa-ajatuksena varmaan, että se kaveri ei lähde baarista kotiin ja/tai sen on pakko muka lähteä uudestaan baariin tämän "väkisintarjoajan" kanssa, koska on sen vuoro tarjota. Ihan fiiidun rasittavaa.
Mä olen tuollainen väkisin tarjoaja, koska olen yksinäinen alkoholisti joka vaikka maksaa siitä ettei tartte yksin juoda.
Tosin, koskaan en pyydä toisia tarjoamaan minulle.
T. AlkkisM45
Joit kuitenkin?