Kertokaa kokemuksia psykedeeleistä , auttoko masennukseen oikeasti?
Kommentit (7)
Se on 50/50 . Paskaa jos tulee paha trippi
Kamalaa sanoa näin, mutta sienitrippi oli liikuttavampi kokemus kuin oman lapsen syntymä
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa sanoa näin, mutta sienitrippi oli liikuttavampi kokemus kuin oman lapsen syntymä
Olen täsmälleen samaa mieltä! Mulla yksi trippi vei masennuksen mennessään ja toi tilalle sellaisen sisäisen rauhan etten ikinä olisi voinut kuvitella. Parempaa kuin omien lapsien syntymä vailla heitä ylikaiken rakastankin.
Jos ei ole mitään menetettävää, kokeile. Suosittelen. Omasta kokemuksesta jo vuosia.
Voi auttaa, ei välttämättä. Mutta kokeilemisen arvoista. Sienet toimii paremmin. Ja ota yksin ilman häiriötekijöitä jos haluat introspektiota.
Vierailija kirjoitti:
Voi auttaa, ei välttämättä. Mutta kokeilemisen arvoista. Sienet toimii paremmin. Ja ota yksin ilman häiriötekijöitä jos haluat introspektiota.
Minä kyllä suosittelisin ainakin ensimmäiselle käyttökerralle kokenutta tripsitteriä. Sitten kun homma on tuttua voi harkita yksinkin.
Kannattaa katsoa Netlixistä Suurenmoiset sienet ja Tuntematon mieli. Erittäin hyvät dokumentit.
Suosittelen kokeilemaan sieniä luonnon keskellä lämpimänä kesäpäivänä. Se luontoyhteys ja kasvien elämä on jotain aivan uskomatonta katseltavaa. Tripin aikana tajusin olevani enemmän tietoisuus kuin mieli. En enää samastu mieleeni/tunteisiini samalla tavalla, koska tiedän olevani enemmän.
Toimii ja on ainoa lääke masennukseen.