Kertokaa mistä saisin töitä kesäksi! HKI
Olen opiskelija, eikä minulla ole tietenkään oikeuttaa työttömyysetuuteen, vaikka oken koko vuoden tehnyt tuntiopettajan töitä. Tuntiopettajan töitä ei tietenkään kesällä ole, joten olen pulassa rahallisesti. Mistä saisi töitä?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Laivoille: viikkari, tallink-silja ja finnlines. Pulaa on hyvistä tekijöistä.
En voi lähteä laivalle, koska minullaon lapsi. Muuten kyllä mielelläni menisin.
Noniin. Sanokaahan nyt viisaat. Aina valitatte että töitä pitää tehdä. Nyt voitte kertoa että mitä töitä
Ei pääse. Oma lapsi ja ystävät eivät ole päässeet, vaikka mielestäni heillä on hyvät avut siihen.
Älkää heittäkö jotain, vaan kunnon oikeita vinkkejä, joista oikeasti voi saada töitä.
Viherrakennusaloilla tarvitaan monesti kasvien istuttajia, siirtonurmen asentajia ja rikkojen kitkejiä. Nuo asiat oppii nopeasti ja siinä on yleensä puutarhuri työparina, niin sellainen työ sopii kaikille.
Kun edistyt hieman, niin pääset ehkä leikkaamaan puita ja pensaita, jolloin tuntiliksakin saattaa nousta.
Vierailija kirjoitti:
Viherrakennusaloilla tarvitaan monesti kasvien istuttajia, siirtonurmen asentajia ja rikkojen kitkejiä. Nuo asiat oppii nopeasti ja siinä on yleensä puutarhuri työparina, niin sellainen työ sopii kaikille.
Kun edistyt hieman, niin pääset ehkä leikkaamaan puita ja pensaita, jolloin tuntiliksakin saattaa nousta.
Eli missä tarkalleen ottaen? Voisitko ehdottaa jotain firmaa?
Jotain tukiopetusta? Oma toiminimi/kevytyritys ja sijaisuuskoulujen kautta asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli missä tarkalleen ottaen? Voisitko ehdottaa jotain firmaa?
Olen Turun seudulta. Täältä osaan mainita 3 firmaa, joihin pääsisi todennäköisesti heti töihin, kunhan hakija on vastuullinen työntekijänä. Helsingistä en tiedä. Kysy alueesi alan firmoilta, jos kiinnostaa?
Laivoille: viikkari, tallink-silja ja finnlines. Pulaa on hyvistä tekijöistä.