Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi työpaikan valintakirje on niin koruton?

Vierailija
30.04.2024 |

Sinut on valittu, onneksi olkoon. Ei fanfaareja, ei hienoa kuviopaperia, ei mitään. Voisi siinä kai jotain juhlallista olla.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kauheeta, älä sitten mene töihin.

Vierailija
2/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä sentään saat sen kirjeen. Ne jotka eivät tulleet valituiksi, saavat tiedon hylkäämisestä harvemmin elleivät itse kysele perään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakirje, en ole koskaan sellaista saanut, on vain ilmoitettu suullisesti, että minut on valittu ja myöhemmin nimi työsoppariin. 

Vierailija
4/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirje? Nykypäivänä?

Vierailija
5/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes samppanjaa tarjonneet

Vierailija
6/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh. Haluatko vaihtaa valintakirjeesi kahteen tällä viikolla saamaani hylkäysviestiin?

Vierailija
7/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTF

Vierailija
8/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan väsynyt mutta repesin tälle xD

Vierailija
9/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti? Mut haettiin limusiinilla ja annettiin kultakynä, jolla kirjoitin sopimuksen, ei mitään tylsää Visma-allekirjoitusta. Lopuksi skoolattiin skummalaseilla.

Ja mä olen siivooja.

Vierailija
10/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh. Haluatko vaihtaa valintakirjeesi kahteen tällä viikolla saamaani hylkäysviestiin?

En, kun sain noin 1500 hylkäyskirjettä ennen tätä. Jotenkin se ei vastannut juhlallista tunnelmaani.

Vierailija
11/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valintakirje, en ole koskaan sellaista saanut, on vain ilmoitettu suullisesti, että minut on valittu ja myöhemmin nimi työsoppariin. 

Masentavaa.

Vierailija
12/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti? Mut haettiin limusiinilla ja annettiin kultakynä, jolla kirjoitin sopimuksen, ei mitään tylsää Visma-allekirjoitusta. Lopuksi skoolattiin skummalaseilla.

Ja mä olen siivooja.

Minäkin ihmettelin, miksei minulle ollut samaa kohtelua. Tulin sentään kuulemma valituksi 300 hakijan joukosta töihin Hesburgeriin. Saivat sentään minut ja olisinhan aina voinut mennä Mäkkäriin.

Vierailija
13/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä kiva jos saisi perustelut sille miksi palkattiin. Kun hakemuksessakin täytyy niin perustella. Tulisi kiva fiilis aloittaa uudessa paikassa.

Vierailija
14/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, kun sain noin 1500 hylkäyskirjettä ennen tätä. Jotenkin se ei vastannut juhlallista tunnelmaani.

Laita se kehyksiin ja koristele itse vaikka kimalleliimalla.

Vierailija
15/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinpa huvikseen tämän viestin perusteella omaani ja huomasin että siinä on kirjoitusvirhe :D Tittelistäni puuttuu yksi kirjain joka kohdasta, vain saatekirjeessä on oikein. Kyseessä siis virallinen viranhaltijapäätös v. 2016

Vierailija
16/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö valintakirjeen olla kui  valittujen palojen tilauslahja olet jo voinut voittaa. Liimaile tarroja bonuksista eri paperista ja lähetä se sitten työnantajalle.

Vierailija
17/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvoisa vastaanottaja

Saammeko esittää mitä nöyrimmät kiitokset siitä, että voimme valita teidät tähän työhön. Olitte hakijoista paras, koska taitavuutenne lumosi meidät ja näimme edessämme mitä kehityskelpoisimman yksilön, mitä maa voi päällään kantaa. Hurmaannuimme todistustenne erinomaisuudesta ja portfolionne täydellisestä loistavuudesta.

Olisi suuri kunnia saada työskennellä kanssanne, jos armollisesti suotte tämän ilon. Olemme valinneet juuri teidän ihanuutenne ja toivomme teidän vastaavan myöntävästi valintaamme.

Teidän armollinen palvelijanne johtaja Into Ylevä

Vierailija
18/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäskö valintakirjeen olla kui  valittujen palojen tilauslahja olet jo voinut voittaa. Liimaile tarroja bonuksista eri paperista ja lähetä se sitten työnantajalle.

Ei yhtään huono idea. Sinnehän pitää vastata, ottaako paikan vastaan vai ei. Lähetä kultainen tarra viikon sisään kupongilla, niin saat 1000 euron bonuksen :p

Vierailija
19/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä kiva jos saisi perustelut sille miksi palkattiin. Kun hakemuksessakin täytyy niin perustella. Tulisi kiva fiilis aloittaa uudessa paikassa.

Mulle työkaveri sanoi pitkän ajan jälkeen, että sain paikan, koska siihen valittu ei aloittanutkaan. Olin kyllä ihmetellyt, kun lähetin hakemuksen viime tipassa ja kuukauteen ei kuulunut mitään ja sitten yks kaks tulikin yhteydenotto, että haluaisivat haastatella. Niin, että ei pidä ikinä luovuttaa, vaikka nykyään se hakemus pitää laittaa mahdollisimman ajoissa, kun haastattelut aloitetaan heti ja sopiva palkataan, vaikka hakuaikaa olisi vielä jäljellä.

Vierailija
20/20 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään osaisi varmaan kirjoittaa muuta. Ehkä se on uusi asia että voisi olla nuo kuvailemasi asiat ja siitä pitäisi olla joku infolappu tai muistutus. Ehkä työnantaja potee hiljaista kärsimystä palkanmaksusta ja sivukuluista. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän