Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kehtaa olla intiimisti enää miestissieni takia

Vierailija
27.04.2024 |

Intiimisti, tai ylipäätään ilman paitaa muiden nähdessä. Tämähän on yleensä reilusti ylipainoisten miesten ongelma , mutta olen ikävä kyllä normaalipainoinen/laihahko. Ei ole onnekseni kyse erittäin pahasta kuitenkaan, eli aika lievästä, mutta selkeästi havaittava kuitenkin. Realistisesti voin yrittää saada kehonrasvoja alemmaksi, mutta ei tule kokonaa häviämään siltikään. Leikkaus on ainut vaihtoehto, jolla saisi normaalin tasaisen rintakehän.

Ei varmaan pysty kukaan samaistumaan, mutta eihän tämä ulkonäöllisesi ole yhtään imartelevaa :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten? Suurin valtaosa miehistä elää koko elämänsä puutteessa muutenkin.

Vierailija
2/3 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene leikkaukseen, jos ilmiö huonontaa sun elämänlaatua. 

Mä kävin 30-vuotiaana leikkauttamassa mun kyömynenän siroksi. Kadun sitä, etten mennyt jo aiemmin. Mun elämä alkoi tuosta hetkestä. 

Eräs kaverimies kertoi joskus, että hänelle oli tehty jonkun oikomishoidon yhteydessä leukaleikkaus.

Monilla tutuilla naisilla on silarit. Yhdellä ihan vaan b-kupit. 

Ihmiset muokkaa itseään, näistä ei vaan huudella. Mutta valitse huolella tekijä jos menet leikkaukseen. Älä mene ulkomaille teetättämään mitään. 

Yksi elämä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymy huulet jos sulla on niin naisen kyllä saat nauramaan panin hurjana erästä daamia, kunnes nainen hihkui Keijo Keijo sulla on isommat rinnat ku minulla, painoin loppuun saakka ja oli kuitenkin hiton hauskaa juu.