Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäjän valitukset asiakkaista

Vierailija
25.04.2024 |

Joskus ihmettelen somepäivityksiä, joissa yrittäjä valittaa asiakkaidensa tekemisistä julkisesti. Valitus voi olla esim asiakkaan tekemästä naarmusta vuokramökin  lattiaan tms. Toki harmittaa ja asiakas voi olla jopa syypää, mutta millaisen kuvan yrittäjä antaa itsestään nilittämällä julkisesti... Itse vältän kuin ruttoa esim yhtä pyöräkorjaamoa ja toista mökinvuokrabisnestä, kun pelottaa jo etukäteen joudunko yrittäjänsomefiidiin. Olen siis tavallinen mummeli, perussiisti enkä örveltäjä. Yrittäjä saa runsaasti myötämielistä.palautetta toisilta yrittäjiltä ja yhdessä haukutaan asiakkaita ja kehotetaan laittamaan lasku perään. Itselle tämä näyttäytyy negatiisena markkinointina. Taidan majoittua telttaan ensi kesänä, jos vaikka teen naarmun lattiaan, nyyh..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa suurelta ammattitaidottomuudelta. Ammatin haasteet ja vaikeudet pitää käsitellä ja niihin kysyä neuvoa suljetussa piirissä, kaikki täysin nimettömänä tai ns. työnohjausryhmässä, joka on yrittajien oma koulutus- ja "tsemppaus"-paikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä