Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on projektina saada treenatun näköinen kroppa kotitreenillä

Vierailija
25.04.2024 |

Ja ilman lenkkeilyä. Mitä luulette kuinka käy?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se onnistuu, jos sä vaan annat aikaa sille projektille ja oikeasti teet säännöllisesti. Ei lihas tiedä, mikä sitä rasittaa. Kehonpainotreenikin toimii, mutta sun on oltava säännöllinen. 

Monilla ihmisillä kaatuu kaikki siihen, että ne ei nää isoa kuvaa ollenkaan näissä asioissa. Ne treenaa viikon ja kyllästyy. Ei se mene niin, sun pitää olla valmis toistamaan samaa pitkän aikaa, ja viel senki jälkee. Koska ne lihakset ei pysy itsestään kellään. Niitä pitää myös ylläpitää. 

Siitä tulee elämäntapa, sit se on helppoa

<3

Vierailija
2/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se onnistuu, jos sä vaan annat aikaa sille projektille ja oikeasti teet säännöllisesti. Ei lihas tiedä, mikä sitä rasittaa. Kehonpainotreenikin toimii, mutta sun on oltava säännöllinen. 

Monilla ihmisillä kaatuu kaikki siihen, että ne ei nää isoa kuvaa ollenkaan näissä asioissa. Ne treenaa viikon ja kyllästyy. Ei se mene niin, sun pitää olla valmis toistamaan samaa pitkän aikaa, ja viel senki jälkee. Koska ne lihakset ei pysy itsestään kellään. Niitä pitää myös ylläpitää. 

Siitä tulee elämäntapa, sit se on helppoa

<3

Kotona voi myös käyttää painoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin aika pitkälle kotitreenillä, oman kehon painon lisäksi käytössä vain parin kilon käsipainot ja painollinen hulavanne. Vuoden päivät meni pelkällä kotitreenillä ja sitten menin ihan kokeilumielessä kuntosalille ja nyt käyn kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja teen kotitreenejä 3 päivänä viikossa. Jostakin syystä minulle on nykyään helpolpaa mennä sinne kuntosalille ja tehdä siellä treenit kuin tehdä jotain kotona ja täytyy myöntää, että enemmän ja  nopeammin näkyvää tulosta siellä kuntosalilla syntyy kuin kotona treenatessa.

Vierailija
4/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pääsin aika pitkälle kotitreenillä, oman kehon painon lisäksi käytössä vain parin kilon käsipainot ja painollinen hulavanne. Vuoden päivät meni pelkällä kotitreenillä ja sitten menin ihan kokeilumielessä kuntosalille ja nyt käyn kuntosalilla 2 kertaa viikossa ja teen kotitreenejä 3 päivänä viikossa. Jostakin syystä minulle on nykyään helpolpaa mennä sinne kuntosalille ja tehdä siellä treenit kuin tehdä jotain kotona ja täytyy myöntää, että enemmän ja  nopeammin näkyvää tulosta siellä kuntosalilla syntyy kuin kotona treenatessa.

Okei. Kiva kuulla :) Itse en pysty menemään kuntosalille, niin on nyt mentävä kotitreeneillä.

Ap

Vierailija
5/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti asiaa elämäntapamuutoksen, jonka osana on myös 80% - 85% ajasta terveellinen ruokavalio. Hanki painoja, esim pari kahvakuulaa, nilkkapainot. Youtubesta saat treeniin vaihtelua.

Tärkeintä on, että on pitkäjänteinen, ja treenaa säännöllisesti eikä syö liikaa.

T. Laiska liikkuja, mutta olen kotijumpannut säännöllisesti yli 10 vuotta näyttääkseni hyvältä. 

Vierailija
6/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi onnistuakin, mies vaatii jo painoja ei pelkkääkä kehon vastusta pitkän päälle.

Vierailija
7/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi onnistuakin, mies vaatii jo painoja ei pelkkääkä kehon vastusta pitkän päälle.

Joogaa harrastavilla miehillä on täydelliset vartalot!

Vierailija
8/8 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toki,mutta pitää oikeasta tehdä jotain, esim: 

Ja  ku tuntuu helpolta niin sitte vaikeempaa vaa kehiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme