Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puolisoa ei kiinnosta viettää aikaa kanssani

Vierailija
20.04.2024 |

Istuu koneella kaiken työajan ulkopuolella olevan ajan ja pelaa jotain räiskintäpeliä. Nousee vain, kun pitää auttaa lapsia, syödä tms. Tekee välillä jotain pieniä kotihommia, mutta minä olen kuin näkymätön. Valittaa, että on työstressiä ja pitää nollata. Töissä on valittanut kiirettä viimeiset 10 vuotta. Ei halaa eikä juuri juttele. Eka lapsi syntyi 7 vuotta sitten, ja sen jälkeen ei ole kertaakaan järjestänyt meille kahdenkeskistä aikaa. Minä olen muutaman kerran ja ollaan käyty jossain syömässä tms. Kuinka kauan pitää jaksaa ymmärtää ja jaksaa? Tuntuu tylsältä, ihan kuin ei olisi kumppania ollenkaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhdeterapiaan, ja jos ei halua eikä näe mitään ongelmaa ja vähättelee sun kokemuksia niin kannattaa erota. 

Vierailija
2/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi, että miten te pitkään yhdessä olleet vietätte aikaa kumppanin kanssa? Sanotaan nyt vaikka yli 10 vuotta. Meillä tosiaan ei vaan vietetä aikaa yhdessä. Kyllästyin järjestämään ja ehdottamaan kaikki yhteiset tekemiset ja lopetin sen. Mies ei ole vielä ehdottanut mitään eikä vaikuta olevan mitenkään pahoillaan siitä, että emme tee mitään yhdessä. Viimeksi olen järjestänyt lapset yökylään vuosi sitten. Minulle kyllä kelpaisi vaikka joku leffan katselu yhdessä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi, että miten te pitkään yhdessä olleet vietätte aikaa kumppanin kanssa? Sanotaan nyt vaikka yli 10 vuotta. Meillä tosiaan ei vaan vietetä aikaa yhdessä. Kyllästyin järjestämään ja ehdottamaan kaikki yhteiset tekemiset ja lopetin sen. Mies ei ole vielä ehdottanut mitään eikä vaikuta olevan mitenkään pahoillaan siitä, että emme tee mitään yhdessä. Viimeksi olen järjestänyt lapset yökylään vuosi sitten. Minulle kyllä kelpaisi vaikka joku leffan katselu yhdessä.

Ap

Kuulostaa surulliselta. Teetkö suurimman osan kotitöistä ja passaat miestäkin siihen päälle? Ehkä hän on sinun kanssa enää vain tästä syystä?

Me miehen kanssa harrastetaan yhdessä erilaisia liikuntalajeja ja soitetaan musiikkia yhdessä. Kokataan yhdessä ja tavataan yhteisiä ystäviä. 1-3 kertaa viikossa on kodin ulkopuolista puuhaa, mutta lapsemme ovat jo teini-ikäisiä. 

Vierailija
4/5 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/5 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dissosiaatiota kun ei halua olla siellä missä on. On päättänyt viettää aikansa toisella planeetalla siihen asti kunnes sinä ja lapset häviää jonnekin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän