Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joille on ollut hyötyä masennuslääkkeestä, muuttuiko ajatustenne sisältö?

Vierailija
19.04.2024 |

Mulla on masennusoireiden lisäksi ahdistusoireita joiden syynä on kielteiset ajatukset, esim mitä kamalaa saattaa tulla tapahtumaan ja mitä kamalaa on tapahtunut menneisyydessä oikeasti. Käyn läpi joitain 15-20 vuoden takaisia hirveitä muistoja juurta jaksaen. Te joilla masennuslääkkeestä on ollut hyötyä, muuttiko se sitä mitä ajattelette päivittäin? Kielteiset ajatukset korvautuivat myönteisillä? Mikä lääke teitä auttoi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Venlafaxin palautti värit elämään, aloin jälleen tuntea tunteita. Ajatuksiin ei juuri vaikuttanut, koska masennukseni ei oireillut ajatuksiani muuttaen, ainoastaan tunteeni muuttuivat masennuksen aikana täydelliseksi välinpitämättömyydeksi ja ulkopuolisuuden tunteeksi.

Vierailija
2/2 |
19.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aikuinen poikani syö venlaflaxinia varmaan lopun ikänsä. Kahdesti hän on saanut jo terveen paperit ja lääkitys poistettu. Mutta aina tilalle tulee hällä väliä ja itsetuhoisuus (ei siis itsensä vahingoittaminen, vaan olo, ettei millään ole mitään väliä). {|en tiedä mihin venlaflaxin perustuu, mutta se nostaa hänet normaaliksi. Minulle päin hän puhuu kuitenkin samoja asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi