Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko terapiasta ollut sinulle apua?

Vierailija
17.04.2024 |

Onko mahdollista terapian avulla käsitellä traumansa ja kasvaa vahvaksi, suhteellisen tasapainoiseksi ja toisista riippumattomaksi ihmiseksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistuiko se aiempi?

Vierailija
2/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täällä samasta aiheesta ketjua nähnytkään. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan siitä. Juuri noissa luettelemissasi asioissa ja monessa muussa.

Vierailija
4/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole täällä samasta aiheesta ketjua nähnytkään. Ap

Tosiaan, se olikin terapian haitallisuudesta.

Vierailija
5/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
6/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut vuosien terapiasta apua, mutta siitä sain, kun mulle tarjottiin erään kerran psilosybiiniä sisältäviä sieniä.

En ollut koskaan suunnitellut niitä kokeilevani, mutta päädyin seuraan, jossa vahvoista epäilyksistä huolimatta niitä söin.

Kävin sillä matkalla läpi oman elämän traumat, vihan tunteen ja jotenkin sen jälkeen masennus, ahdistus, pakko-oireet ja syömishäiriö olivat poissa.

En välttämättä suosittele kokeilemaan, mutta minut ne paransi. Terapia oli itselleni ihan huuhaata, enkä siellä päässyt koskaan lähellekään mun oikeita ongelmia.

Vierailija
7/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saanut vuosien terapiasta apua, mutta siitä sain, kun mulle tarjottiin erään kerran psilosybiiniä sisältäviä sieniä.

En ollut koskaan suunnitellut niitä kokeilevani, mutta päädyin seuraan, jossa vahvoista epäilyksistä huolimatta niitä söin.

Kävin sillä matkalla läpi oman elämän traumat, vihan tunteen ja jotenkin sen jälkeen masennus, ahdistus, pakko-oireet ja syömishäiriö olivat poissa.

En välttämättä suosittele kokeilemaan, mutta minut ne paransi. Terapia oli itselleni ihan huuhaata, enkä siellä päässyt koskaan lähellekään mun oikeita ongelmia.

Samalla lakkasi kiinnostus muiden mielipiteitä kohtaan minusta. 

Vierailija
8/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oli ihan hukkaan heitettyä aikaa ja tunsin itseni ihan naurettavaksi selittäessäni ongelmiani uppo oudolle tyypille. Lopetin muutaman kerran jälkeen. Enkä katunut.

Vierailija
9/9 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On apua, vie aikaa, asiat täytyy oivaltaa itse, mutta kannattaa.