Aspan työ on kiittämätöntä
Sain kuulla asiakkaalta, että hän sai epäystävällistä palvelua kun ei ollut antaa puh.numeroa henkilöstöpalveluun. Eipä sitä minulle ole koskaan edes annettu tähän työhön mitä teen, eikä se minun työtehtäviin kuulu edes tietää. Mikä näitä ihmisiä vaivaa, kun kierrokset vedetään heti aamusta. Psykoosit heti aamusta, joskus tuntuu että palvelee mt potiltaita sillä erolla että näillä ei ole lääkitys kunnossa. Ihan oikeasti. Jos on paha olla niin ei sitä voi muihin purkaa. Sanoin vain tyynen rauhallisesti, että hyvää päivän jatkoa :D MItä näille hulluille voi muuta sanoa. Teen tätä työtä väliaikaisesti. Haaveena ulkomaille muutto kalliista suomesta jossa veroja vain kiristetään
Kommentit (3)
haistattakaa pitkät näille mulkuille
Aspan työ puhelimessa on kauheeta. Päivät kuuntelet asiakkaiden typeriä kysymyksiä ja haukkumisia. Minua viimeksi haukkui ruotsalainen kun en puhunut ruotsia. En osannut auttaa. Vaatimuksena meillä ei ole ruotsin kielen osaamista eikä palvelulupausta ruotsin kielisestä palvelusta. Aspan työssä jos missä oppii vihaamaan ihmisiä, toinen on kerrostalot. Noin kiittämättömiä ihmisiä ei tarvitse edes palvella. Kunpa pääsisi johonkin toimistotyöhön jossa ei tarvitse palvelulla ihmisiä. Puhelin aspassa vielä pomot läähättää niskaan ja kuuntelee jokaista puhelua ja sitten saat niistä palautetta ja näissä on yleensä myös tietty puhelu määrä jota pitää ottaa päivässä, puheluita tulee solkenaan. Ensin haukkuu asiakkaat ja sitten pomot. Näin toimii suomi kiusaaja. Palkka on alle 2000 netto. Pisteenä iin päälle nämä ovat yleensä naisvaltaisia aloja jossa ilmapiiri on selan takana puhumista.
Olen töissä myös aspassa ja työssä yhdistyy pitkälti kaikki mitä en tahtonut työltä.
-matala palkka
- porukka luulee liikettä yleiseksi info ja neuvontapisteeksi kysellen asioita jotka eivät työhöni aiheeseen ja saisivat itsekin googlettamalla ( infopisteet ovat muutoinkin turhakkeita)
- äideistään eksyneiden lasten yms. tukalassa tilanteessa olevien auttaminen (työni ei ole kriisipäivystys, lastenhoito tai nuorisotyötä)
- asiakaspalvelu
- epäluovaa
- työpiste kauppakeskuksessa
- epäpalkitsevaa ja merkityksetöntä, mutta jostakin on saatava elantonsa, kun en saanut oman alan työtä