Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Että ällöttää tuo rkp:n hyytävä oikeistoakka selittelemässä taas miten rahaa riittää yksityispuljuille, vaan ei julkisiin palveluihin
16.04.2024 |
Ja ai että kun on taas ruusuinen tulevaisuus kun saa monottaa kansaa ja jakaa lisää bättre folkille.
Tajuaako muut kuinka hyytävää politiikkaa toi rkp ja anna-maja edustaa, todella sairas muija.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pimeni jo ruutukin, edes tv ei pysty tuota kuuntelemaan.