Kyselisin teiltä!
taustatietoja vähän ensin: eli toisen lapsen yritys aloitettu lokakuussa. edellisessä kierrossa, oireiden ja tikuttelujen mukaan ovis oli kp20 kohdalla. Advancen erittäin herkillä raskaustesteillä tein kp32 ja33 haaleat haamut! kp34 puhdas nega! pientä tuhruttelua oli kp31 kohdalla ja se lisääntyi kokoajan vähän, kunnes kp36 alkoi kunnon vuoto kokkareineen ja klömppeineen! itse ajattelin, että oli kemiallinen! nyt sitten vuodot on loppu, mutta olo on ollut todella huono, voin siis todella pahoin ja kova päänsärky on jatkunut jo viikon! Mielessä kävi ensin, että olen sittenkin raskaana, ja ostin r-testin s-marketista, sellanen pregent, ei niitä herkimpiä tosiaankaan, ja puhdas negahan se oli, tämä siis nelisen päivää sitten! karmaiseva pahoinvointi on alkanut, eli siis nyt koko viikonlopun. helpottuu aina vähäksi aikaa kun syön ,mutta alkaa taas vähänajan päästä uudelleen! En tajua missä mennään! Nyt ei ole edes r-testejä missään, et vois testata! Onko kenelläkään ollut vastaavaa, ja olisikin ollut raskaana?? kertokaahan! voi olla että mulla on nyt joku muu tauti, ja elättelen vain toiveita!
nonuli