Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella ollut vuotoa ihan alkuraskaudessa,ja millaista se on ollut?

21.01.2007 |

Ajattelin kysäistä tälläistä, kun itselläni sellainen tilanne että kp 23 tuli 2 kertaa pyyhkiessä veristä valkkaria ja sit kerran ihan ruskeaa limaista vuotoa ja sit ei mitään.Ja eilen testasin sit clearbluella todella hailakan haamun,kuivuttua näkyi parhaiten. Menkkamaiset kivut kovia ja samalla nippaa masusta aikasta kovaa välillä. Tänään ei niinkään noita menkkakipuja mut nippailuja kyllä ja taas veskissä rusehtavaa valkkaria ja paljon. Huomenna meinasin testata uudelleen sitten,mutta siis onkos kellään ollut vastaavaa ja silti sit haamu vahvistunut kunnon plussaksi. Kaunis kiitos vastauksista jo etukäteen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meninkin rv 8 käymään yksityisellä ultrassa kun huolestuin vuodosta niin kovin - takana kaksi km. Vuoto oli aika puhdasta veristä, eli ei ruskeaa.. Ei sitä kovin runsaasti tullut, mutta kuitenkin sen verran että vaivasi. Vuotoa oli moneen otteeseen ja aina monta päivää putkeen, mutta vihdoin loppuivat joskus rv 15 tienoilla. Tutkittaessakin vuodin kuin pieni erkki, ja aina sanottiin että on verevä kohdunkaula, eikä syytä huoleen.. helpommin sanottu kuin tehty. :) En nyt tiedä oliko vastauksestani apua, mutta ajattelin kuitenkin yrittää..

Mammis + tiitiäinen 29+2

Vierailija
2/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kyllä jo koko yritysajan (4kk) noin viikon ennen kuukautisia. Nyt viime viikolla testasin menkkojen poisjäämispäivänä haalean plussan ja tänään toisen vähintään yhtä haalean plussan. Koko ajan tuhruttelee, nyt on tullut ihan perinteiset menkkaoireetkin. Alkaa usko loppua jo, ainoana oireena rintojen arkuus. Viime viikolla sentään nippaili ja huono olo ja vatsa turvonnut. Olen varannut lääkärin parin viikon päähän. :(plääh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli aluksi menkkojen aikaan tuhruja niin että meni hetki ennen ku edes tajusin ettei se kunnon vuoto ala. Kalenterista löytyy seuraavanlainen merkintä.

" Voi hitto. Luulin jo aamulla että menkat ois alkanu mutta ei sittenkään. 12-23 siteessä tuskin havaittava tuhru vaikka oon pyöräillyki. Alkaa käydä hermoille. Ostin testin."

Näkyy olevan tuo kalenterin merkintä kp 34. Ja seuraavana aamuna testasin ihan selkeen plussan. Viikon verran siinä melkein meni menkkoja odotellessa ennen ku tajusin että olisko tämä sittenkin sitä mitä oon odottanuki. :)

Näemmä jotain pientä tiputtelua on ollu rv7+1-3 (Kaikkea sitä on kalenteriin tullu merkittyä).

Eli lykkyä tykö vaan. :)