Kuinka tosissanne suhtaudutte horoskooppeihin?
Itse tykkään lukea koska onhan siinä viihdearvoa, mutta todella hämmentävä kun jotkut ottavat liian vakavasti. Parhaan kaverin sisko mainitsee melkein aina jotain siihen liittyvä riippumatta aiheesta. Ja tunnettu ollaan teinistä asti.
Kommentit (7)
Tyhmät uskovat. Viisaat eivät. Yksinkertainen muistisääntö.
Tyhmä ei mahda tyhmyydelleen mitään, ei siinä mitään, mutta näilläkin palikoilla on äänioikeus. Valitettavasti.
En usko, mutta luen niitä ihan huvin vuoksi. Mulla on tarotkortitkin.
Ei astrologia ole uskon asia kuten ei englannin kielikään, mutta voi niitä molempia käyttää, jos osaa.
Vierailija kirjoitti:
En usko, mutta luen niitä ihan huvin vuoksi. Mulla on tarotkortitkin.
Vilkaisetko, mitä Tarotit sanovat koskien terveydellistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei astrologia ole uskon asia kuten ei englannin kielikään, mutta voi niitä molempia käyttää, jos osaa.
Englannin kieli on olemassa. Astrologia taas on täysin vailla perusteita oleva uskomus joka ei perustu tosiasioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Englannin kieli on olemassa. Astrologia taas on täysin vailla perusteita oleva uskomus joka ei perustu tosiasioihin.
Kyllä molemmat ovat olemassa. Entäs kuun vaikutus nousu- ja laskuvesi-ilmiöön - höpsistä, täyttä humpuukia!
En usko satuihin. Horoskooppien mukaan on olemassa vain 12 erilaista kohtaloa kuukausittain.