Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä nettikirppiksellä saa myytyä naisten vaatteita?

Vierailija
10.04.2024 |

Minulla olisi myyntiä odottamassa hyväkuntoisia naisten kauluspaitoja, jakkuja, neuleita yms, osa lähes käyttämättömiä. Ei trendimerkkisiä vaatteita mutta laadukkaita merkkejä Stockalta ym. Myisin edullisesti pois, koska tarvitsen muuton alta tilaa kaappeihin. Laitoin toriin myyntiin, mutta eihän kukaan ole käynyt edes katsomassa niitä ilmoituksia, vaikka otsikko on kohdallaan ja kuvat ihan hyviä (valkoista taustaa vasten henkarilla). Ei näytä torissa liikkuvan naisten vaatteet, muu kuin Marimekko ehkä. Missä nettikirpparilla näitä menee kaupaksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku vinkata vaikka Facesta? Ap

Vierailija
2/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vielä nostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintedisdä kai oikeesti halvat. Facessa vain tietyt trendimerkit kulkee niihin erikoistuneissa ryhmissä. Tavalliset vaatteet ei vain liiku.

Vierailija
4/4 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vintedisdä kai oikeesti halvat. Facessa vain tietyt trendimerkit kulkee niihin erikoistuneissa ryhmissä. Tavalliset vaatteet ei vain liiku.

No höh. Ei minulla ole oikeasti halpaa vaan esim 200 euron jakku, jota olen käyttänyt kymmenisen kertaa ja huoltanut hyvin ja kunto on siksi lähes uudenveroinen. Tai 100 euron kauluspaita, joka on jäänyt erittäin vähälle käytölle. En minä niitä kahdella eurolla haluaisi myydä, kympillä tai parilla mieluummin. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi