Apua, miten saan nautinnon takaisin
Moikka kaikki! :)
Minun ongelmani on mieheni (ei uus juttu)
Olemme olleet seurustelusuhteessa yli 2v. ja meillä on pieni tytär.
Seksiä harrastamme nykyisin 2-5krt viikossa. Olemme molemmat väsyneitä, minä pienen lapsen kanssa kotona ja mies töissä.
Mutta olen huomannut että mieheni ajattelee sängyssä vain omaa etuaan.
Ensin hän viettelee minut, pussailemalla ja koskettelemalla, mutta heti kun alan lämmetä kaikki loppuu. Sit harrastetaan keskivertoseksiä ja mies laukee ja rupee nukkumaan. Ennen ei ollut näin. Aika kumma.
Miten saisin taas otettua ohjat käsiini ja sitä ihanaa seksiä mitä meillä oliki?
vaikeaahan se on, sillä monesti on käynyt niin kun juuri päästään hommiin, niin vauva herää.
Miten teillä menetellään?
Ongelman syy on lyhyet illat, työt, pakolliset arkipuuhat (vaikkei niitä paljon olekaan). Meillä on yhteistä iltaa noin klo 19-23, sitten pitää nukkua, että jaksaa herätä aamulla. Aika usein kaikenlaista puuhaa riittää ihan tuonne nukkumaanmenoon asti. Myös mies saattaa tehdä vielä töitä.
Seksi on kyllä ihan erilaista sitten, kun on enemmän aikaa, kun vietämme vaikka pitkän viikonlopun kahdestaan. Se, että mä virittyisin seksiin oikeasti tarvitsee sen, että voi kyhnätä sen pari tuntia toisen vieressä ja jutella. Mies taas haluaa vain nukkumaan illalla ja pikaiset varvit ennen nukahtamista. Esileikkiä tms siihen ei yleensä kuulu, tai jos, niin korkeintaan 5 min. Yleensä en koko yhdynnän (10 min) aikana ehdi rentoutua niin paljon, että voisin kuvitellakaan saavani orgasmia.
Meidän parisuhteessa olen vain ratkaissut sen niin, että arki-illat on sitä 10 min velvollisuutta varten (yleensä sen jälkeen masturboin, mies kuorsaa jo). Sitten lapsivapaa aika on nautinnollista seksiä varten.