Sormi miehen pepussa
Onko teistä kukaan työntäny sormen miehen peppureikään seksin tai suihinoton aikana?
Kommentit (9)
Mies tykkää kovasti ja saa vahvimman orgasmin kun härnään peppureikää. Kerran tuli desillinen spermaa,oikeasti!!!
Toivottavasti myös tuleva vaimoni !
Mici
Valitettavasti vaimoni tekee niin vain kerran pari vuodessa
Miten sitä kannattais kokeilla alkuun? Mun mies on aika kielteisesti suhtautunu, kun ehdottelen (lievä homo-kammo?)
Vierailija:
Valitettavasti vaimoni tekee niin vain kerran pari vuodessa
haloo?
Piti kyllä kovasti. (Sille joka sanoi että vain hierontaa, niin harvoin pitää paikkansa, kyllä yleensä miehet haluaa että muutaman sentin syvyydelle ja siellä pientä liikettä.)
Tuntuu tosi hyvälle kun työntää vaikka syvemmällekkin ja myös muuta kun sormea voi käyttää, lelut mm. dildot ja anustapit on kivoja. Ja minkälaisen orgasmin siittä saakaan.... Ei voi tietää jollai ole kokeillut!!! Eikä se tarkota että on jotenki kiero tai homo tai mitään jos siittä pitää. Eikö se ole ihan luonnollista että pitää sellasesta mikä tuntuu hyvältä? Siitähän sexissä on kysymys. Rohkeesti vaan koittamaan ja tekemään sitä mikä tuntuu hyvältä. Ja ainahan uuden kokeilu on kivaa ;)
Niin ja faktahan on, että miehen G-piste on siellä b-rapussa mutaman sentin syvyydellä. Itse tykkään kun vaimoni hyväilee pepareikää ja myös ok, kun panee dildolla tai sormilla, vaikka kieltämättä aika usein tulee mieleen homomielikuvat.
..siis ei työntää väkisin sisään, vaan mieluummin hieroa kevyesti. Ainakin itse tykkään siitä enemmän, joskus hieron myös vaimoni reikää sormella, kevyesti työntäen. Hän kiihottuu siitä, muttei jos sormi menee sisään.
m36