Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyskivut

Vierailija
07.04.2024 |

Ihan ensimmäiseksi sanonon, että on hienoa kun nykyään voidaan helpottaa kipuja. Mietin kuitenkin, että miten naiset ennen selvisivät. Isot liudat lapsia ja piti vaan synnyttää. Silloin kun itse synnytin oli jo ilokaasu saatavilla, mutta ei siitä oikeastaan mitään apua ollut. Eihän siitä enää pakoonkaan pääse.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset selviävät ihan sen takia että vain aniharva kuolee synnytykseen.

Vierailija
2/5 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne aina selvinneet :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oli aika kamalaa. Toinen tuli jo aika helposti ja paljon nopeammin. Eiköhän se seuraavien ulos tulo ole vielä helpompaa. Pieni hetki elämässä ja on sen jälkeen kokemusta rikkaampi, kun siitäkin selvittiin. 

T: ilman lääkkeitä synnyttänyt. Halusin tietää miltä se tuntuu. Äidit ennen nykyaikaa ovat sen myös kokeneet.

Vierailija
4/5 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset eivät olisi syntyneet ilman kivunlievitystä. Mun paikat eivät kertakaikkiaan avautuneet, vaan jäivät junnaamaan tuntikausiksi. Spinaalipuudutus sitten auttoi niin, että tunnissa avauduin 5 cm -> kokonaan auki. Jos ei olisi ollut puudutusta, niin siihen olisimme jääneet, sekä minä että lapsi.

Vierailija
5/5 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat lapseni olen synnyttänyt kokonaan ilman kivunlievitystä, eikä ollut kamalaa. Minulla on korkea kipukynnys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme