Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan hukassa elämäni kanssa

Vierailija
04.04.2024 |

Mitä ihmettä voi tehdä kun ei tiedä mitä tekisi, minne menisi ja miten päin olisi. Hädintuskin edes tiedän mistä tykkään. Useimmista asioista en kyllä tykkää tai ovat minulle mitäänsanomattomia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja me teemme tällä tiedolla jotain?

Vierailija
2/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jotain haaveita on? Mitä töitä tai opiskeluja voisit ajatella? Missä haluaisit asua? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai jotain haaveita on? Mitä töitä tai opiskeluja voisit ajatella? Missä haluaisit asua? 

Ei ole haaveita, en voi ajatella opiskeluja tai töitä.

Haluaisin asua harrastusmahdollisuuksien äärellä. Se vaatisi lottovoittoa. 

Vierailija
4/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu vaikkapa vuodeksi opistoon jollekin yleishyödylliselle linjalle. Saat päivärytmiä, sisältöä päiviin, ja elämässä eteenpäin menemisen tunteen. Ehdit siinä sitten miettiä, mitä seuraavaksi.

Vierailija
5/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä, mutta pelkään, että työt voi lähteä alta milloin vaan jonkun organisaatiomuutoksen tai lomautusten takia. En ole millään tavalla innostunut nyk. työstä enkä oikein mistään muustakaan järkevästä työstä mitä olisi tarjolla ja mihin voisi ehkä jopa päästä. Opiskelut onnistunee tällä hetkellä vaan itseopiskelemalla, mutta en todellakaan tiedä mitä haluan. Vaihtoehtoja on niin paljon ja samalla tuntuu ettei minusta ole mihinkään tai kilpailu on niin kovaa kaikkialla, että turha enää lähteä yrittämään mitään. Tuntuu ettei minulla ole tarpeeksi aikaa etsiä ja ihmetellä mitä ihmettä voisin tehdä. Pää menee lukkoon.

Missä haluaisin asua? Tähän on helppo vastata. Haaveilen mukavasta rauhallisesta elämästä perheen kanssa omassa talossa jossain luonnonläheisyydessä. Pelkään vaan, että vähäiset haaveeni ovat liian romanttisia enkä nauttisikaan siitä arjesta yhtään enempää kuin nyt.

rant over /ap

Vierailija
6/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeinen osuus kuulostaa ainakin toteuttamiskelpoiselta. Maaseudulla taloja ja tiloja saa melkein ilmaiseksi. Voitko tehdä etätyötä? Onko sinulla perhe jo valmiina?

Vierailija
7/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalenteri. Katso tulevaisuuteen jotain kivoja päivämääriä, jota odottaa. Matka, teatteriesitys, jokuvaan. Laita kasvin siemeniä/ taimia multaan. Pienetkin asiat voi rytmittää elämää. Ja pienikin vaihtelu virkistää aivoja. 

Vierailija
8/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä harrastat? Voisiko harrastuksen kanavoida työksi sellaisenaan tai jotenkin mukaellen? Joko itsellisenä tai ollen toisella toissä?

Vierailija
9/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen osuus kuulostaa ainakin toteuttamiskelpoiselta. Maaseudulla taloja ja tiloja saa melkein ilmaiseksi. Voitko tehdä etätyötä? Onko sinulla perhe jo valmiina?

Puoli-ilmaiseksi kyllä saa, mutta ylläpito ja remontointi ei ole ilmaista. Jollain nekin pitää kustantaa. 

Vierailija
10/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoli-ilmaiseksi kyllä saa, mutta ylläpito ja remontointi ei ole ilmaista. Jollain nekin pitää kustantaa. 

Maalla remontointikin on halvempaa, kun ei tarvitse naapureista välittää ja voi itse tehdä vähän sinne päin. Ylläpitokin on halpaa jos o  omat kaivot ja vähän ryteikköä takapihalla, mistä saa polttopuuta.

Vierailija
11/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä harrastat? Voisiko harrastuksen kanavoida työksi sellaisenaan tai jotenkin mukaellen? Joko itsellisenä tai ollen toisella toissä?

En enää muuta kuin lukemista enkä kyllä keksi miten siitä saisi työn. Muuta kuin joku oikolukija, mutta sellaisille paikoille on varmasti jo liikaa kysyntää ja kai nekin tekoäly hoitaa pian jollei hoida jo.

ap

Vierailija
12/12 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On perhe ja tällä hetkellä voin tehdä etätöitä. Puolison työn takia sijainti on hieman rajoitettu. Joku mainitsi remontit. Niiden tekemistä olen valmis opettelemaan itse jonkin verran jos olisi sopiva talo, joka ei ihan täysremonttia tarvitse.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä