Itsetunto kohoaa kohisten! 2 kk erosta, ja 2 komeaa miestä " tappelee" jo minusta :D
Ei suorastaan tappele, mutta soittelee, pyytää ulos, lähettää tekstiviestejä, pommittaa Messengerissä, molemmat lähettivät jopa kukkia (toinen ensin, ja kun kertoi siitä toiselle, tuli pian toinenkin kukkalähetys) :D
Tein eroa eksästä monen vuoden ajan. Olin ylipainoinen, ja hän mollasi minua siitä jatkuvasti. Tunsin itseni todella rumaksi ja mitättömäksi. Suhde oli suoraan painajaisesta.
Sitten päätin laihduttaa, ja onnistuin siinä. Sain lisää itseluottamusta, ja oloni oli parempi. Jätin avioerohakemuksen ja mieheni muutti pois 2 kk sitten.
Tapasin entisen miespuolisen tuttavani vuosien takaa, ja aloimme pitää yhteyttä kavereina. Kävimme ulkona hänen ystäviensä kanssa, ja eräs hänen kaverinsa ihastui minuun. Olemme tapailleet muutaman kerran. Ja nyt tämä miespuolinen tuttavanikin on kertonut ihastuneensa minuun, toivoen muutakin kuin ystävyyttä, ovat ystävänsä kanssa " tapelleet" siitä kummalla on etulyöntiasema :D
Minä tykkään molemmista, ja nautin täysin sydämin saamastani huomiosta! En pidä mitään kiirettä valinnan tekemisellä, vakavaa suhdetta en halua kummankaan kanssa, seksiäkään ei ole vielä ollut (jos jomman kumman kanssa tulee, valinta on sillä selvä, molempien kanssa en ala makaamaan).
Heh, kumman kanssa menisin tänään ulos?
Tekee tosi hyvää itsetunnolle 6 vuoden vähättelyn ja mollaamisen jälkeen! Siskoni mielestä olen " hutsahtava" , mutta mitä väliä, olen ainakin onnellinen ja elämäniloinen hutsu vuosien jälkeen! Ihanaa huomata, että en olekaan ruma lihava akka jollaiseksi ex sai minut itseni tuntemaan! Olen vasta 25-vuotias, saan kai nauttia uudesta elämästäni?
Kommentit (16)
Kyllä mun itsetunto kohosi jo siitä, kun sain otettua itseäni niskasta kiinni, ja muutettua elämässäni ne asiat jotka oli pielessä: sain jätettyä mieheni ja tiputettua liikakilot.
Miesten huomio hivelee itsetuntoa siksi, että pitkään olin ihan varma etten kelpaa kenellekään.
Nyt on sellainen olo että vain taivas on kattona! Olen sisustanut koko asunnon juuri sellaiseksi kuin olen itse halunnut, ihanaa kun ei ole eksää ulisemassa vieressä että en tykkää tuosta, ja liian kalliitakin ne on! Ja tavoitteena on päästä syksyllä yliopistoon, tiedän ettei sekään ole mahdoton tavoite!
Ap
Vierailija:
Yrittäisit rakentaa vähän vankemmalle pohjalle!
muiden mielipiteiden pohjalta! Ennen se riippui miehestäsi, nyt uusien poikaystävien ja ulkomaailman mielipiteistä - siitä miten mitäkin koulutusta arvostetaan jne.
ITSEtunto pitää tulla ITSESTÄ, ei muilta. Silloin kestää maailman kolhut ja kusipäät.
Varmasti kenen tahansa itsetuntoa kohottaisi tuollainen huomio. ei kannatakkaan pitää kiirettä valitsemalla. Meidän suomalaisten kulttuuriin ei taida kuulua tuo tapailu, muualla se on ihan tavallista. Tottakai katselet ja valkkaat lopuksi parhaan päältä;)
Tämä mun miespuolinen kaverini (herra 1) oli seurustellut jo pari vuotta yhden tytön kanssa (eivät asuneet yhdessä tms). Kun alettiin käymään yhdessä ulkona KAVEREINA (ei koskaan edes kaksin), he erosivat (tytöllä sai olla mieskavereita mutta miehellä kuulemma ei naiskavereita!). Me vaan biletettiin ja pidettiin hauskaa, ei olla edes suudeltu paitsi pari poskisuukkoa joita vaihdellaan kaikkien kanssa.
Sitten mun kaverin ystävä (herra 2) kiinnostui musta, ja kävin sen kanssa pari kertaa ulkona. Herra 1 oli sanonut sille olevansa myös kiinnostunut, mutta ei aio tunkea meidän väliin, koska tietää miten vaikeaa mulla on ollut, ja haluaa mulle vain hyvää, oli se sitten kenen kanssa vaan.
Herra 1 tuli kuitenkin toisiin aatoksiin, ja kertoi tunteistaan mulle (mulla ei ollut aavistustakaan), sanoen että ei halua vuosien päästä miettiä miksi ei avannut suutaan silloin kun siihen oli mahdollisuus. Sanoin että tykkään kyllä hänestäkin kovasti, mutta myös herra 2:sta. Ja lupasin olla molemmille rehellinen ja kertoa heti jos toinen alkaa kiinnostaa niin paljon, että siitä voisi tulla jotain vakavampaakin.
Nyt käyn siis vaan ulkona vuorotellen molempien kanssa, ja tutustun heihin (lähinnä tähän Herra 2:seen koska toisen jo tunnen) paremmin, ennen kun päätän kumman kelkkaan lähden vai lähdenkö kummankaan. En makaa kummankaan kanssa, viattomat hyvänyön pusut ollaan vaan annettu puolin ja toisin. Ja molemmille oon rehellinen tunteistani, jotka tällä hetkellä on kiinnostusta, ystävyyttä ja ehkä ihastumistakin molempiin.
Poikien välit ei oo tällä hetkellä kovin hyvät, mikä on ikävää mutta tavallaan ymmärrettävää.
Ap, hutsahtava :D
Se on aina kiinnostanut, mutta en oo uskonut että musta on siihen. Nyt uskon!
Mä uskon itseeni ja siihen, että pärjään yksin. Ja oli väärin tai ei, tykkään siitä että saan miehiltäkin huomiota. Omasta mielestäni näytän helvetin hyvältä nykyään, ja olin sitä mieltä jo ennen kun tää pyöritys alkoi.
Ap
Vierailija:
muiden mielipiteiden pohjalta! Ennen se riippui miehestäsi, nyt uusien poikaystävien ja ulkomaailman mielipiteistä - siitä miten mitäkin koulutusta arvostetaan jne.ITSEtunto pitää tulla ITSESTÄ, ei muilta. Silloin kestää maailman kolhut ja kusipäät.
Ihanaa miten elämänilo paistaa viesteistäsi läpi.
ulkomaille, ja se on jo tosi yleistä.
Vierailija:
Varmasti kenen tahansa itsetuntoa kohottaisi tuollainen huomio. ei kannatakkaan pitää kiirettä valitsemalla. Meidän suomalaisten kulttuuriin ei taida kuulua tuo tapailu, muualla se on ihan tavallista. Tottakai katselet ja valkkaat lopuksi parhaan päältä;)
Olen itse eroprosessin keskellä, ja aion deittailla niin paljon kuin sielu sietää ja kroppa kestää, kun tämä ero on selvä :o)
AP: nauti tilanteesta, tekee todella hyvää tuollainen!
Kyllä tulin iloseksi sun puolesta!!
Kaikkee hyvää jatkossakin!
tullutta viisautta... Hyvä olo tulee vasta sisältä käsin, sitä ei millään " viennillä" tai ulkoisella voi itselleen saada. Yritetty on.
7
Ja myöskään siskosi puheista!
Toihan on ihan mahtavaa, anna mennä vaan! Sitten olisi eri asia, jos tilanne vaan jatkuisi ja jatkuisi, tai vaihtasit välillä vaan miehiä ja uudestaan...
Ja tosi hienoa, että lähdit huonosta parisuhteestaisi!
Kiva, että olet löytänyt elämän jälleen: Kerranhan täällä maapallolla pöristään ja jokaisella vain yksi elämä. Kaikkea hyvää!
Yrittäisit rakentaa vähän vankemmalle pohjalle!