Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei voi kutsua siskoaan

Vierailija
02.04.2024 |

Meille koska kuulemma olen ollut niin inhottava hänelle. 

Totuus: Emme ole olleet tekemisissä eikä riidoissa. 

Kun kysyin tarkemmin niin sanoi että olin haukkunut käytettyjä vaatteita mitä antanut lapsille. 

Fakta: En ollut haukkunut. Mies vaan itse huomasi että lapset eivät pitäneet niistä suurinta osaa, koska olivat epäsopivia kooltaan. Päinvastoin yritin rohkaista pitämään niistä. Yes tietenkin äiti oli vain nyrpistänyt nenäänsä joo. Olisihan se isäkin voinut rohkaista olemaan innoissaan niistä. 

Oikeesti onko ihmiset niin yksinkertaisia mitä oikeasti luulen? Uskovat kaiken mitä mies ja siskonsa sepittää. Kummaltakin tulee sitä itseään. 

Sitten mies valittelee kun ei ole yhteyksiä sukulaisiinsa. En saanut oikein vastausta kun kysyin että miksi ei mene sinne, jos tänne ei voi tulla. Samoin kuulemma kaverinsakaan ei halua tänne tulla ja valitti kaverittomuuttaan. Miksi ei sitten tapaa muualla. Oikeesti olen vähän surullinenkin miehen puolesa, koska on sosiaalinen, mutta hieman ouduilta vaikuttivat nuo perustelut. 

Ai niin tässä paras. Miehen sisko oli sanonut miehelle että kaikki ihmiset ajattelee että olen outo.

Kysyin mieheltä keistä nyt on kyse kun meillä ei yhteisä tuttuja edes. Ei ollut eritellyt sen tarkemmin. Oli sanonut vaan, että kaikki. Emme asu edes lähellä eli ei voi olla kyse edes ihmisistä keihin sattuisin törmäämään joskus.

Osaatteko kertoa ketä hän voisi tarkoittaa? Olen tekemisissä vain oman perheen ja parin sukulaisen kanssa ja tiedän, että heiltä tuo outo kommentti ei ole ainakaan tullut. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatte yksinkertaisilta koko porukka. Siinä on vakka kantensa valinnut.

Vierailija
2/5 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjataan: Ei tainnut kommentti olla pelkkä "outo" vaan jotain että "Kaikkien mielestä olet negatiivinen ihminen" mietin vaan tuota "kaikki". Ketkä voi olla kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En esiinny edes somessa eli ei sieltäkään tunneta.

Vierailija
4/5 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi kutsua siskoaan... ? Puuttuu jotain.

Vierailija
5/5 |
02.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta kissa pöydälle. Et häviä mitään vaikka kutsut itse sen miehen siskon kylään ja sanot suoraan että halusit jutella ihan kasvotusten kun selvästi on ollut jotain väärin ymmärrystä hänen puolelta. Mies mukaan keskusteluun ja sanot suoraan molemmille ettet pidä näistä epämääräisistä perustelemattomista väitteistä. Sano myös, että toivot sinua koskevissa asioissa olemaan sinuun yhteydessä aekä kysymään asioista suoraan jos joku askarruttaa. Kerrot, että olisit mielelläsi tekemisissä etkä näe syitä miksi he eivät edes keskenään olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi