Erosta 10 kk ja silti välillä edelleen iskee se paha olo
Mies jätti mut kylmästi murskaten mun sydämen ja elämän. Ei kertonut edes päin naamaa erosta vaan sain tietää asiasta kun sait avioeropaperit eteeni. Sitä ennen mies elänyt mun kanssa normaalisti.
Mun elämä oikeasti mureni erosta. Asiaa pahensi vielä tapa millä mies asian hoiti. Olen ollut ihan palasina. Jo kuitenkin syksyllä tajusin, että voisi enää kuvitella meitä yhdessä. Miehen teko vaikutti tähän paljon.
Silti välillä iskee se tuska, että miksi. Tänään ajelin muutaman kymmenen kilometrin matkaa kotiin ja yhtäkkiä iski tajuntaan taas se mitä mies teki. Todella turvallista ajaa autoa näiden ajatusten kanssa ja silmät täynnä kyyneliä.
Koska tämä helpottaa lopullisesti?!?
Murskattu
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
erosta toipumiseen menee useampi vuosi, siis siinä mielessä että asiat eivät enää säännöllisesti tule mieleen. Ei kannata uskoa lehtien höpinää että joku viettää puolen vuoden päästä erosta unelmaelämää. Toki tulet jo puolen vuoden-vuoden päästä tästä olemaan taas pidemmällä toipumismatkalla. Mutta ei tosiaan kannata piiskata itseään siitä jos ei jo tässä vaiheessa ole täysin sinut asian kanssa.
Joo ei tämä nopealta ja helpolta tunnu. Varsinkaan kun mies ei puhunut etukäteen mitään. Eikä edes itse kertonut erosta. Todella murskaavaa.
Seksisuhde mulla on kyllä ja kummasti se piristi jo ekalla kerralla. Että joku voi silti mua haluta. En ole valmis parisuhteeseen, mutta seksiä kaipaan. Seksisuhde jatkunut jo useamman kuukauden ja nautin siitä niin kauan kuin se kestää. Molemmat tietää, että siinä ei ole kyse mistään muusta kuin seksistä.
Murskattu
Miksi tuota kun kommenttia piti alapeukuttaa???
Ap
Kesällä tulee 3 vuotta, kun homma levisi. Vieläkin tulee vaikeita hetkiä eteen. Olen ollut ihastunut siihen henkilöön, joka lopetti kuivan kauteni ja nyt on kiva ystävyys tämän miehen kanssa. On toinen vakkari menossa ja hempeyttä ilmassa.
Silti, nothing compares 2U.
erosta toipumiseen menee useampi vuosi, siis siinä mielessä että asiat eivät enää säännöllisesti tule mieleen. Ei kannata uskoa lehtien höpinää että joku viettää puolen vuoden päästä erosta unelmaelämää. Toki tulet jo puolen vuoden-vuoden päästä tästä olemaan taas pidemmällä toipumismatkalla. Mutta ei tosiaan kannata piiskata itseään siitä jos ei jo tässä vaiheessa ole täysin sinut asian kanssa.