Muita joilla on välinpitämätön asenne elämään?
Olen kokenut niin paljon pettymyksiä ja korvaamattomia menetyksiä ja niin vähän iloa elämässä että olen muuttunut välinpitämättömäksi kaikelle. Hoidan perusasiani, mutta en intoile mistään enkä jaksa suunnitella mitään, koska todennäköisesti mikään ei onnistu (kokemus). En myöskään pelkää enää mitään. Ajattelen että olen selvinnyt kaikesta tähänkin asti yksin ja selviän jatkossakin ja jos en, niin mitä sitten. Tämä elämä on vaan sellaista olemista ettei haittaa vaikka se loppuisi.
Kommentit (6)
Ajattelen juuri samalla tavalla.
Persut ja tämä hallitus oli viimeinen niitti. Ei kiinnosta enää.
Samat ajatukset täällä jo ainakin vuodesta 2018, jolloin otin lopputilin vakiduunista ja häivyin Helsingistä. Edes 3. maailmansota ei hetkauttaisi minua. Keittäisin varmaan kahvit sen uutisen luettuani.
Elämästä selviää parhaiten suht välinpitämättömällä asenteella.
Olet oivaltanut oleellisen. Nyt kun vielä oivallat miten onnellinen olet tästä.
Itse olen ilmeisesti syntynyt välinpitämättömäksi koska mikään ei ole kiinnostanut koskaan. Opiskelin ammatin joka oli vähiten huono kaikista huonoista ja työllistyin ns, pasgaduuniin joka oli vähiten huono niistä pasgaduuneista kun mikään työ ei kiinnosta yhtään. Olen sinkku ja lapseton koska parisuhde, perheen perustaminen, talon ostaminen tai uralla eteneminen ei myöskään kiinnosta yhtään. Ei haittaa jos kuolen tänään, ei tunnu että olisi mitään olisi jäänyt tekemättä kun mikään ei kiinnosta.
Haluan katsoa tämän shown loppuun. Toivon, että paras on vielä edessä.