Nyt loppui osa-aikatyönteko
Opiskelen, olen tehnyt osa-aikatöitä ja hoidan vielä omat erityislapset siinä "sivussa". Olen keikkaillut vaka-puolella orjapalkalla, raskaissa tehtävissä, joihin en ole saanut koulutusta ja joista en erityisemmin pidä. Nyt hallitus leikkaa 300 €:n suojaosan pois ja minä lopetan orjatyöt.
Ajattelin, että voin auttaa alalla, jolla ei ole tarpeeksi työntekijöitä, mutta nyt on pakko ajatella itseäni, omaa ajankäyttöäni ja keskittyä vain opiskeluihin ja omaan perheeseeni. Sen jälkeen hakeudun tehtäviin, joissa järkevä palkka. En voi enää tehdä hyväntekeväisyyttä. En tiedä mistä sijaiset sitten saadaan, mutta hallitus saa keksiä.
Kommentit (5)
No mutta hyvä, et lopetat orjatyöt josta et edes pidä.
Hyvä. Orpo ja Purra haluavat että menet kokoaikatyöhön. Pystyt ihan hyvin hoitamaan opiskelun ja lapset siinä sivussa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Orpo ja Purra haluavat että menet kokoaikatyöhön. Pystyt ihan hyvin hoitamaan opiskelun ja lapset siinä sivussa.
Väärä tulkinta. Et ilmeisesti ymmärtänyt aloitusta. Palaa koulunpenkille opiskelemaan luetun ymmärtämistä.
Ei näitä suojaisan poistoa ole voitu ajatella järjellä, vai onko mahdollista että noille paikoille saataisiin koko aikaisia, mene ja tiedä tuskin.