Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä kutsumaton ajatus teillä asustelee päässä

Vierailija
28.03.2024 |

Minulla on nyt vaivannut sellainen, että presidentti Koivisto ja hänen puolisonsa Tellervo Koivisto matkustivat ratikalla ja ihmiset eivät antaneet tälle iäkkäälle pariskunnalle istumapaikkoja. Tästä oli lehdessä juttua

En oikein tiedä miksi asia jäi minua näin paljon vaivaamaan, kun tulee mieleen monen vuoden jälkeenkin vähintään kuukausittain. 

Mikäs juttu teillä asuu päässä rent free 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi julkaista.

Vierailija
2/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painokelvotonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin rouvalta kun saisi.

Vierailija
4/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia ap jos tuollainen asia palaa mieleen kuukausittain monen vuoden ajan. 

Vierailija
5/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ajatukset ovat kutsumattomia eivätkä ole minun. Ne luovat minut jos uskon niihin. 

Vierailija
6/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee nälänhätä niin joku pullea amerikkalais sotilas olisi kelpo keittoaines

Vierailija
7/10 |
28.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat bzkat -melkein käsitelty- ja tietyt mokaukset.

Minulla on kiva turvasana, jonka lausun mielessäni :"kukkanen." Se vie joutavat mietteet pois. 

Vierailija
8/10 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia ap jos tuollainen asia palaa mieleen kuukausittain monen vuoden ajan. 

Ai ei. En vaan pääse yli miten törkeitä ihmiset on. 

TikTokissa oli vähän aikaa sitten sellainen trendi, että miehet muka mietti Rooman valtakuntaa päivittäin. Se on toki vähän laajempi aihe 

Vierailija
9/10 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä muuten varmaan aktivoitui Helsingin liikennekaaoksesta, bussit ja ratikat törmäilleet. Oliko metrossakin joku vika, muutama päivä sitten 

Vierailija
10/10 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikilla on ylipitkät tukanhampsakkeet. Suorat, epäsiistit. Näkee, ettei ole mitään omaa tajua siisteydestä ja muusta omasta tyylistä. Mennään, kun jostain sanellaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä