Onko teillä muilla 50+ naisilla joilla lievä ylipaino
Alkanut alavatsa pömpöttää ja roikkua? Vai onko mulla joku sairaus. Painoindeksi 27.
Kommentit (10)
On, laihdutan ja jumppaan sitä pois
Jokaisella alkaa alavatsa jossain vaiheessa roikkua jonkun verran sekä naisilla että miehillä oli sitten hoikka tai pyöreä. Vatsan seutuun kohdistuva kuntosalitreeni saattaa vähentää roikkumista tai roikkuminen ei ainakaan näytä niin pahalta jos saa treenattua vatsan kiinteäksi.
Alapömppö on jees. Mutta jos paino nousee niin että vyötärön yläpuolelle tulee yläpömppö, ei hyvä.
Joo, sellainen "hauska" roikkuva muodostelma, jenkkakahvat alkaa lantiolta, siitä rasvakertymä jatkuu alavatsalle, jossa se roikkuu röllykkänä häpykummun päällä. Enkä siis ole mikään valtavan lihava, vain lievästi ylipainoinen 165 cm, 70 kg. Vaihdevuosijuttuja kai. Eipä tuo onneksi menoa haittaa ja vaatteilla peittyy kätevästi.
Kyllä. Eli ihan kunnon mätisäkki kertynyt eteen. Alkoholi on mulla syynä ja laiskuus.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Joo, sellainen "haus roikkuva muodostelma, jenkkakahvat alkaa lantiolta, siitä rasvakertymä jatkuu alavatsalle, jossa se roikkuu röllykkänä häpykummun päällä. Enkä siis ole mikään valtavan lihava, vain lievästi ylipainoinen 165 cm, 70 kg. Vaihdevuosijuttuja kai. Eipä tuo onneksi menoa haittaa ja vaatteilla peittyy kätevästi.
Sen merkki, että lihakset alkavat kadota ja se alkaa kohta haitata. Ei ole pelkkä ulkonäkökysymys.
Vierailija kirjoitti:
Alapömppö on jees. Mutta jos paino nousee niin että vyötärön yläpuolelle tulee yläpömppö, ei hyvä.
Tuplapömppö on jees jos tissit on isotmmat, vuötärö tallella ja perä leveä.
T:impulsiivinensonni
Mulla on nyt alkanut tulemaan vatsanahkaan poimu, ikää 64v.