Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnasta löytyi nännin vierestä pieni kova patti.

Vierailija
25.03.2024 |

Tosiaan äsken kun suihkussa kävin, huomasin pienen paiseen nännin vieressä. Valkoista mätää sieltä kyllä tuli mutta pelottaa että se on rinta syöpä tai jotain.

T: 13v tyttö

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytkö kuinka usein suihkussa ja hikoiletko paljon? Itselle tuli tuollainen finnipaise kun olin kuumeessa hikoillut ja skipannut suihkun poikkeuksellisesti 4 päiväksi. Tyhjeni puristamalla ja desifioimalla parissa viikossa. (Minäkin pelkäsin syöpää, mutta olen jo vanhempi nainen.)

Voithan näyttää lääkärille, jos huolettaa eikä katoa. Kysy vaikka ensin äidiltä apua.

Vierailija
2/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noita. Se on tod näk semmonen rauhanen vaan mikä on ollut vähän tukossa. 

Jos siinä ei nyt tyhjentymisen jälkeen ole mitään erikoista niin voit antaa olla. Jos siihen tulee uudestaan kovaa nystyrää tai sua pelottaa ota puheeks äidin tai vaikka kouluterkan kanssa. 

nännissä ja sen ympärillä on tommosii rauhasii joiden tehtävänä on tuottaa tommosta ainetta, mikä liekään. Vähän kuin vaaleeta eritettä/rasvaa joka suojaa nännin ihoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäise äidiltäsi tai esim. koulun terkkarilta mikä neuvoksi ettei tulehdu. Tuskin on syöpä kuitenkaan, rintasyöpä yleensä ei pursua noin ulos patista. Älä huoli siis! :) 

Vierailija
4/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos. Yritän itse ny ainakin aluks hoitaa ja jos ei ala paranee nii kerron jollekin

T:ap

Vierailija
5/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kuulosta syövältä. Lisäksi olet niin nuori, että rintasyöpä olisi äärimmäisen harvinainen. Mutta hyvä, että jo nuoresta pitäen tutkit rinnat.

Vierailija
6/6 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit juuri löytää toisen pienoisen rintasi, se se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan