Miten naiset tekee aloitteita miehille
Kommentit (4)
Minä ainakin tervehdin ja rupean juttelemaan jos vaikuttaa kiinnostavalta. Siinä juttelun lomassa selviää onko mies kiinnostunut.
No itse olen toiminut niin että jos jonkun miehen kanssa juttu luistaa selvästi ja kunpikin jollain lailla toisensa positiivisesti huomioineet (hymy, huomio jollain lailla) niin olen ehdottanut että mennään kahville. Mutta nämä on toki aina vaatineet jonkinlaista flirttiä, ilman sellasta en ole tohtinut mitään ehdotella.
Olen myös nykyisessä suhteessa ollut jotenki aktiivisempi siinä alussa viemään hommaa eteenpäin, mies oli päättänyt eronsa jälkeen että ei enää mene suhteisiin tai ainakin pitkä tauko ja oli alun aloitteen (yhdenyön juttu harrastuksesta tutun miehen kanssa) passiivinen vaikkakin minuun oikein positiivisesti suhtautui. Alun jälkeen oli sitten itsekin oikein mukana.
N46
Jos noin niinkuin tosielämässä tulee kiva tyyppi vastaan ja sen kanssa on jo juteltu kaikenlaista niin saatan laittaa myöhemmin viestiä että käydäänkö joku päivä kahvilla. Tai yksi helppo keino on ottaa puheeksi joku uusi leffa ja kysyä jos mies haluaisi lähteä seuraksi.
Ei mitenkään. Passiivisena odottaen prinssiä.