Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko säälittävää kestää kumppanin huonoa kohtelua, jos tämä on hyvännäköinen?

Vierailija
24.03.2024 |

Jos et ole suhteeseen täysin tyytyväinen ja koet toisen käytöksen itseäsi kohtaan vähätteleväksi ym, niin onko kuitenkin ok sietää sitä, jos olet todella ihastunut toisen ulkonäköön? Jos toinen ei kuitenkaan petä, käytä liikaa päihteitä tms.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää ja ei oo ok.

Vierailija
2/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin ne kauniin naisen ostaneet miehet tekee. Ja sitten ne vaihtaa uudempaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista huonoa kohtelua olet kohdannut?

Vierailija
4/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan ok, jos se vaihtoehtoinen parempikäytöksinen olisi ruma.

Vierailija
5/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi olla sekä komea että hyväkäytöksinen. 

Vierailija
6/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, mutta et näköjään ole vielä tarpeeksi kyllästynyt tilanteeseen. Eiköhän sekin aika tule vielä

Vierailija
7/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää. Jos omaat minkään sortin itsekunnioitusta ja sinulla on kumppanin suhteen prioriteetit oikeassa järjestyksessä, niin tuollaisessa tilanteessa ei tarvitse kärvistellä.

Vierailija
8/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä itse ajattelet jos katsot tuollaista pariskuntaa sivusta?

Kyllä, se on nimenomaan säälittävää.

Vierailija
9/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On säälittävää.  Miesten pitäs olla miehiä ja jos nainen tuiskii pitää sanoa että turpa kiinni tai ulos.

Vierailija
10/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä itse ajattelet jos katsot tuollaista pariskuntaa sivusta?

Kyllä, se on nimenomaan säälittävää.

Sivusta seuraajan päätelmät osuvat harvoin kohdalleen. Mielipiteitä kyllä syntyy

Vierailija
11/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa kohtelua ei tarvitse sietää, oli kumppani muuten miten jumalainen hyvänsä.

Vierailija
12/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Minä kestin huonoa kohtelua vaikka toinen oli ruma, mutta minulla oli sentään lohtuna omat ajatukseni kun mietin että on herralla röyhkeyttä tuolla pärställä.Äijä haukkui hulluksikin johon sanoin, että se on hieman niin kuin vaatimus sinun kanssa olemiseen. Sitten se vasta suuttuikin. Oli ihan hemmetin ankea tyyppi, ei yhtään huumorintajua. Mutta tietysti se on säälittävää toimintaa, ei sellaiseen pidä ryhtyä fiksun ihminen, minä en ole fiksu niin taivas on vain rajana.

Vierailija
13/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Minä kestin huonoa kohtelua vaikka toinen oli ruma, mutta minulla oli sentään lohtuna omat ajatukseni kun mietin että on herralla röyhkeyttä tuolla pärställä.Äijä haukkui hulluksikin johon sanoin, että se on hieman niin kuin vaatimus sinun kanssa olemiseen. Sitten se vasta suuttuikin. Oli ihan hemmetin ankea tyyppi, ei yhtään huumorintajua. Mutta tietysti se on säälittävää toimintaa, ei sellaiseen pidä ryhtyä fiksun ihminen, minä en ole fiksu niin taivas on vain rajana.

Ei ihme, että toinen suuttui. Hänellä oli selvästi paha olla ja sinä vain vitsailit, että hehheh, kun toisella ei ole huumorintajua.

Vierailija
14/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaapas vähän että minkälaista huonoa käytöstä olet sivusta seurannut?

Vierailija
15/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän puolison kauneus  tai komeus on meille niin tärkeää? Jopa niin tärkeää, että sen varjolla siedetään toiselta vaikka mitä paskaa. 

Vierailija
16/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huomaa tutussa ihmisessä hyvännäköisyyttä tai komeutta. Ensitutustumisen jälkeen hän on ihminen, eikä huono käytös mene läpi missään muodossa.

Vierailija
17/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alunperin aloit seurustella ruman kanssa, ei se ulkonäkö siitä paremmaksi muutu? Hän oli ankea ja huumorintajuton, sitä nyt ei voi peitellä suhteen alussakaan. Hyvä käytös saattaa muuttua, et kai nyt muuten olisi vilkaissutkaan häneen? Millaisia treffejä teillä oli ylipäätään?

Vierailija
18/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella säälittävää🤦

Vierailija
19/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokainen mies joutuu kestämään todella huonoa käytöstä ja väkivaltaa naisilta suhteessa kuin suhteessa . Riippumatta naisen ulkonäöstä . Tää vaan on täyttä totta ja tästähän ei saisi puhua naisia suosivassa Suomessa. Mut kestettävä vaan on jos ei yksin halua olla . Toki päästääkseen edes siihen väkivalta suhteeseen miehen pitää tehdä järjetön työ vuosia tai jopa vuosikymmeniä . 

Vierailija
20/22 |
24.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän välinpitämätöntä käytöstä mieheltä joka ei edes ole komea. Se vasta onkin säälittävää..mutta ehdein jo kiintyä, typerä kun olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän