Onko työkaverini homo? Mies, ikää 40-50 v, sh ja naismainenkävelytyyli sekä lipevä puhetyyli. Puhuu kavereista koko ajan.
Tekee vapaa-aikanaan mallintöitä.
Olen suvaitsevainen, mutta ultelias.
Hänellä ei ole lapsia. Puhuu välillä, et ostin asunnon ja auton. Sitten yhdessä liikuvat hän ja joku muu esim. jouluna sukulaisissa.
Tekee ruuat. Onkohan hän sitten se " nainen" parisuhteessa?
Kommentit (8)
siivootkin ja teet kaikki kotityöt. Kyää vaimos pääsee helpolla. Oikein säpsähti ja meni todella vaivaantuneeksi. Siitäkin jo heti päättelin, et ei oo vaimoo, vaan miesystävä.
Haluaa näköjään salata asian.
ap
oot sä ap kujalla kun ei oo muuta mietittävää xD
[quote author="Vierailija" time="18.01.2007 klo 22:02"]
Tekee vapaa-aikanaan mallintöitä.
Olen suvaitsevainen, mutta ultelias.
Hänellä ei ole lapsia. Puhuu välillä, et ostin asunnon ja auton. Sitten yhdessä liikuvat hän ja joku muu esim. jouluna sukulaisissa.
Tekee ruuat. Onkohan hän sitten se " nainen" parisuhteessa?
[/quote]
Ja nytkö ajattelit sitten saavasi asiaan varmuuden kyselemällä täällä AV:lla? :D
Minusta hyvä reaktio tuohon, kun joku oma kommentti on pelästyttänyt ja vaivaannuttanut toisen, olisi sanoa että anteeksi. Voi vaikka sanoa, jos se homous on ilmiselvää, että oletin että sinulla on vaimo. Varmaan hän pelästyi, jos ajatteli että olisit tiennyt hänellä olevan miesystävä ja hän voi perheasioistaan puhua ihan normaalisti kanssasi, ja tajusi möläytyksestäsi että joutuukin selittämään suuntautumisensa eikä tiedä miten reagoit uuteen tietoon.
Mitä väliä, ellet itse ole hänestä kiinnostunut? Entä jos hän onkin bi?
ap