Tekisi mieli jo mennä nukkumaan kun mieli uhkaa taas mustua
On ollut kaikenlaista elämässä. Sairastamista eri tavoin, lapsen vakava neurologinen juttu. Itsellä todettu hiljattain etenevä sairaus eikä sitä voi mitenkään hidastaa tai ennaltaehkäistä, leikkaus tiedossa muutaman vuoden sisällä. Tuskallinen ja sydämen särkenyt avioero josta toipuminen varmaan vieläkin kesken.
Nyt päällimmäisenä mielessä ihastus mieheen jota en voi koskaan saada. Mies on varattu joten se siitä. Särkee sydäntä ajatella, että mies on tälläkin hetkellä puolisonsa kanssa ja mä olen yksin. Varmaan loppuelämän olen yksin enkä sitä haluaisi vielä 44-vuotiaana. En vain osaa kuvitella ketään muuta miestä rinnalleni.
Pitäisi yrittää unohtaa tuo mies. Enkä mä nyt vielä voi mennä nukkumaan. Jos menen nyt nukkumaan, niin herään liian aikaisin kuitenkin. Työvuoro alkaa seitsemältä enkä halua herätä monta tuntia aiemmin.
Kommentit (4)
Mää yleensä herään niin aikaisin että ei koskaan tule kiire. Se on ihana alottaa aamut rauhassa ja pelata vaikka sudokua jossei muuta keksi. Tai sitten tehä mitä vaan. Mee ihmeessä nukkumaan jos uni tulee, mulle se ei aina tule ja silti herään aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mää yleensä herään niin aikaisin että ei koskaan tule kiire. Se on ihana alottaa aamut rauhassa ja pelata vaikka sudokua jossei muuta keksi. Tai sitten tehä mitä vaan. Mee ihmeessä nukkumaan jos uni tulee, mulle se ei aina tule ja silti herään aikaisin.
Mä en tykkää herätä aikaisin, olen aamu-uninen. Lisäksi ei ole hyväksi olla väsynyt töissä kun vastuussa toisten lääkkeistä. 35 minuuttia on tuon sarjan jakso jäljellä. Katson sen loppuun ja sitten menen nukkumaan. Ainakin saa ajatukset muualle kun katsoo tuota sarjaa ja neuloo sukkaa.
Ap
Ei miehiin kannata ihastua tai rakastua. Siinä vain särkee sydämensä ennemmin tai myöhemmin.
No jos katsoisin pari jaksoa 911-sarjaa, niin saisi ajan kulumaan.
Ap