Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suonikohjuja alapäässä????

18.01.2007 |

Onko kellään kokemusta????

Vikuttaax synnytykseen?????

Mulla tänään vkoja 26+2 ja kohjuja on aika paljon ja välillä hyvinkin kipeät.

Kertokaa piiiiis ihmeessä kaikki, mikäli teillä on kokemusta tai ootte kuulleet jostain!

Kiitos etukäteen!!!

t. jonzku80 rv 26+2

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli molempien raskauksien loppuvaiheessa. Johtuu ilmeisestikin lisääntyneestä verenmäärästä ja paneen määrästä. Mulla oli ihan kammottavat kukkakaali-lärpäkkeet, mutta synnytyksen jälkeen häviää ja alapää kyllä tulee takaisin normaaliksi jonkin ajan kuluttua kun muu kroppa myös palautuu. Ei jää lepakon näköiseksi ;D

olen ymmärtänyt, etten ollut ainoa laatuani, eli on ilmeisestikin ihan tavallista. Mulla ei muuten ole lainkaan taipumusta suonikohjuihin. Joillakin voi toki tulla vaiva tosi pahaksi ja palautuminen saattaa olla siis yksilöllistä. Mulla ei enää mitään " muistoja" aiheesta, synnytyksestä on tosin jo 2,5v vuotta, mutta nopeasti hävisi. Eikä vaikuttanut synnytykseen.

Vierailija
2/2 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suonikohjuja alapäässä, ei siis peräpukamia mutta tuolla toisella puolella.. Kyllä osaavatkin olla kipeitä! Haittaavat liikkumista ja varsinkin seksin jälkeen paine ja turvotus (pullotus) on niin kova, että ei tahdo seisomaan kyetä. Lääkäri lohdutti, että katoavat synnytyksen jälkeen. Nyt siis toinen raskaus menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla