Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmiset, jotka kutsuvat itsensä kylään

Vierailija
21.03.2024 |

Mikähän ihme siinä on, että aina löytyy porukkaa, jotka yrittävät kutsua itsensä meille kylään... Osa on tulossa "vain" päiväksi, osa haluaisi pidemmäksi aikaa. Me taas inhoamme itse vieraita ja välttelemme kyläilyä puolin jos toisin viimeiseen saakka.

Taas on monta kyläkutsua esitetty niin päin, että meitä odotetaan ties mihin saunomisiin ja moni on tyrkyttämässä itseään meille, milloin viikonlopuksi, milloin saunomaan, milloin syömään...

Itse koen superkuormittavaksi, kun koko ajan pitäisi kuunnella muiden murheita ja jaksaa hymyillä. Korona-aika sentään oli helppoa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän koti. Sä päätät ja sun perhe joka siinä asuu. Ei muut. Opi olemaan rohkea ja sanomaan suoremmin. Voiko vieraat ottaa joskus hotellin jos haluavat matkailla paikkakunnalla. Voikohan itsensä kutsua itselleen kylään?

Vierailija
2/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sinkkuaikoina oltiin tekemisissä päivittäin, ja perheen tullessa kuvioihin yhteydenpito jäi täysin minun varaani, kutsuin itseni kylään muutaman kerran vuodessa. No loppui sekin sitten, näkee mitä on toiselle merkannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa yrittää vaan sillä meillä ei ainakaan ovi aukea. 😁 Jos on itsepintaisia yrittäjiä niin sanoo että meillä jyllää noro viirus, flunssataudit ja mahdollisesti syyhyäkin.

Vierailija
4/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinkkuaikoina oltiin tekemisissä päivittäin, ja perheen tullessa kuvioihin yhteydenpito jäi täysin minun varaani, kutsuin itseni kylään muutaman kerran vuodessa. No loppui sekin sitten, näkee mitä on toiselle merkannut.

Se ystävyys suhde on toiminut niin kauan kun on ollut samat elämäntilanteet.

Niinhän eroissakin, ei ole mitään yhteistä enää.

Vierailija
5/5 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu vaan siitä että ette pelaa niillä samoilla säännöillä kuin millä ne tuttavanne. Tarvitsee synkronoida.