Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä myydään Pupu Tupuna-kirjoja???

Vierailija
18.01.2007 |

Pk-seudulla R-kioskeissa on joitain, samoin hajanaisesti kirjakaupassa. Mutta meillä on jo ne, joita myydään ärrällä. Utelias Pupu Tupuna, Pupu Tupunan loruaapinen ja Mihin menet,Pupu Tupuna.

Mitään muita ei näytä olevan missään myynnissä, vai enkö vain ole löytänyt??? Kenelläkään tietoa??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluat ostaa niitä? Niissä on huono kieli, huonoja tarinoita ja ne ovat pinnallisia ja teennäisiä. Miksi et ostaisi kunnon lastenkirjoja lapselle?

Vierailija
2/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei meidän tyttö jaksanut niitä kuunnella. Koita huutonetistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten minusta siinä on ihan riittävästi syytä ostaa niitä... Ap: en valitettavasti osaa auttaa, satunnaisesti olen jotain nähnyt myynnissä, meillä ovat minun vanhojani

Vierailija
4/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu Tupuna oli lapsena mun lemppari, ja musta tuli äikänope :))

Vierailija:

haluat ostaa niitä? Niissä on huono kieli, huonoja tarinoita ja ne ovat pinnallisia ja teennäisiä. Miksi et ostaisi kunnon lastenkirjoja lapselle?

Vierailija
5/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa mammat kunnon lastenkirjoja lapsillenne! Ei pliiis mitään pupu tupunoita tai miinoja ja manuja. Ne on ehkä maailmankaikkeuden huonoimpia " kirjoja" . Laatu on todella syvältä, niin kielellisesti kuin sisällöllisesti. Samaa mieltä siis kuin 2.

Vierailija
6/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu Tupuna, jossa on juhlapäivät on todella opettavainen ja laadukas ainakin.

Vierailija
7/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satujahan Satukirjat sisältävät!! Tyttäreni on ihastunut Pupu Tupuna kirjoihin ja siksi niitä tosiaan etsiskelen..

Kiitos niille jotka antoivat vinkkiä, arvaan kyllä että kirppareilla tms niitä satunnaisesti löytyy. En ainakaan tällä hetkellä nää mitään syytä jättää lukematta näitä kirjoja lapselleni. Voihan sitä itse muuttaa sitä kieltä jos jotkut sanat häiritsee, niin teen ainakin minä. Ja tarinathan ovat vain tarinoita. Ei siitä kannata sen enempää hössöttää, mutta jokainenhan päättää itse minkälaisia kirjoja lapselleen hankkii/lukee =)

ap

Vierailija
8/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupunoihin sopii just termit " todella opettavainen" , kuten joku sanoi. siis ovat ihan hirveää soopaa, pikkuvanhaa ja pinnallista. miksi täällä on vain pari fiksua ihmistä?!

Vierailija
9/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu Tupuna-kirjoista vaikkapa ihan lapsuuden nostalgian vuoksi, että mitkä kirjat ovat sitten niitä " oikeita, aitoja, syvällisiä, hyvää kieltä ja hyviä tarinoita" sisältäviä, että osaamme niitä lapsiraukoillemme ostaa...

No, antakaapa tulla! ;)

Vierailija
10/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun pari päivää sitten mietin mistähän niitä saisi. Yksi Tupuna meillä oli, mutta hajosi ja heitin sen pois.

Meillä luetaan lapsille paljon ja laidasta laitaan ja lastenkirjoja on monta hyllymetriä, en ymmärrä näitä moralisoijia joiden mielestä pitäisi lapselle vain jotain " kunnollista" .

Vierailija
11/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiheesta oli muuten tuolla taaperoista ja leikki-ikäisistä -puolella hurjan pitkä keskustelu joulukuussa, kannattaa vilkaista. siellä oli monta mainintaa niistä " hyvistä vaihtoehdoista" .

otsikko oli muistaakseni " lastenkirjojen huonosta kielestä" tms. löytynee myös hakusanalla pupu tupuna ;)

Vierailija
12/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää av-mammat.

Vierailija
13/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin pari Pupu Tupunaa huutonetistä.

Vierailija
14/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme jonkun sellaisen saaneet. Ei niitä pysty lukemaan suoraan, vaan pitää itse keksiä tarina kuvien mukaan. Uskomattomia kielioppivirheitä!

Vierailija
15/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noista Pupu Tupunoista ei ole kaikista saatavilla painoksia tällä hetkellä.

(Eikä niin väliksikään minustakaan.)

Vierailija
16/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän välinpitämätöntä suhtautumista lastenkirjoihin!

Vierailija
17/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi noin kovasti lastenkirjojen tasosta huolestuneilta löytyvän sitten tiukkaa asiaa, että mitkä ne sitten ovat sitä leikki-ikäisten korkeakulttuuria! :D

Vierailija
18/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias poikani pitää hot wheels -lehdistä, Pupu Tupunoista ja lasten tietokirjoista. Olen ollut onnellinen, että edes yksi satukirjalaji löytyy mikä häntäkin miellyttää.

Vierailija
19/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhainta niissä on kuvitus! Ystävällisen näköisiä hahmoja, taidolla piirrettyinä.

Pupu Tupunat olivat lapsena mun omia suosikkeja ja ammatiltani olen tätä nykyä AD, että ei se ainoastaan kielioppi ole, jota lapset kirjoista imevät.

Pupu Tupunat kunniaan! Ja olipas hyvä kuulla mistä niitä kannattaa etsiä. Omien lasteni Tupunat ovat joko mun vanhoja, tai kirppareilta haalittuja.

Vierailija
20/21 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä Pupu Tupunoista pysyviä vammoja tule sieluun eikä kielikorvaan.