Missä myydään Pupu Tupuna-kirjoja???
Pk-seudulla R-kioskeissa on joitain, samoin hajanaisesti kirjakaupassa. Mutta meillä on jo ne, joita myydään ärrällä. Utelias Pupu Tupuna, Pupu Tupunan loruaapinen ja Mihin menet,Pupu Tupuna.
Mitään muita ei näytä olevan missään myynnissä, vai enkö vain ole löytänyt??? Kenelläkään tietoa??
Kommentit (21)
mutta ei meidän tyttö jaksanut niitä kuunnella. Koita huutonetistä.
Joten minusta siinä on ihan riittävästi syytä ostaa niitä... Ap: en valitettavasti osaa auttaa, satunnaisesti olen jotain nähnyt myynnissä, meillä ovat minun vanhojani
Pupu Tupuna oli lapsena mun lemppari, ja musta tuli äikänope :))
Vierailija:
haluat ostaa niitä? Niissä on huono kieli, huonoja tarinoita ja ne ovat pinnallisia ja teennäisiä. Miksi et ostaisi kunnon lastenkirjoja lapselle?
Lukekaa mammat kunnon lastenkirjoja lapsillenne! Ei pliiis mitään pupu tupunoita tai miinoja ja manuja. Ne on ehkä maailmankaikkeuden huonoimpia " kirjoja" . Laatu on todella syvältä, niin kielellisesti kuin sisällöllisesti. Samaa mieltä siis kuin 2.
Pupu Tupuna, jossa on juhlapäivät on todella opettavainen ja laadukas ainakin.
Satujahan Satukirjat sisältävät!! Tyttäreni on ihastunut Pupu Tupuna kirjoihin ja siksi niitä tosiaan etsiskelen..
Kiitos niille jotka antoivat vinkkiä, arvaan kyllä että kirppareilla tms niitä satunnaisesti löytyy. En ainakaan tällä hetkellä nää mitään syytä jättää lukematta näitä kirjoja lapselleni. Voihan sitä itse muuttaa sitä kieltä jos jotkut sanat häiritsee, niin teen ainakin minä. Ja tarinathan ovat vain tarinoita. Ei siitä kannata sen enempää hössöttää, mutta jokainenhan päättää itse minkälaisia kirjoja lapselleen hankkii/lukee =)
ap
tupunoihin sopii just termit " todella opettavainen" , kuten joku sanoi. siis ovat ihan hirveää soopaa, pikkuvanhaa ja pinnallista. miksi täällä on vain pari fiksua ihmistä?!
Pupu Tupuna-kirjoista vaikkapa ihan lapsuuden nostalgian vuoksi, että mitkä kirjat ovat sitten niitä " oikeita, aitoja, syvällisiä, hyvää kieltä ja hyviä tarinoita" sisältäviä, että osaamme niitä lapsiraukoillemme ostaa...
No, antakaapa tulla! ;)
Hauskaa kun pari päivää sitten mietin mistähän niitä saisi. Yksi Tupuna meillä oli, mutta hajosi ja heitin sen pois.
Meillä luetaan lapsille paljon ja laidasta laitaan ja lastenkirjoja on monta hyllymetriä, en ymmärrä näitä moralisoijia joiden mielestä pitäisi lapselle vain jotain " kunnollista" .
aiheesta oli muuten tuolla taaperoista ja leikki-ikäisistä -puolella hurjan pitkä keskustelu joulukuussa, kannattaa vilkaista. siellä oli monta mainintaa niistä " hyvistä vaihtoehdoista" .
otsikko oli muistaakseni " lastenkirjojen huonosta kielestä" tms. löytynee myös hakusanalla pupu tupuna ;)
Itse ostin pari Pupu Tupunaa huutonetistä.
Me olemme jonkun sellaisen saaneet. Ei niitä pysty lukemaan suoraan, vaan pitää itse keksiä tarina kuvien mukaan. Uskomattomia kielioppivirheitä!
Ehkä noista Pupu Tupunoista ei ole kaikista saatavilla painoksia tällä hetkellä.
(Eikä niin väliksikään minustakaan.)
Käsittämättömän välinpitämätöntä suhtautumista lastenkirjoihin!
Luulisi noin kovasti lastenkirjojen tasosta huolestuneilta löytyvän sitten tiukkaa asiaa, että mitkä ne sitten ovat sitä leikki-ikäisten korkeakulttuuria! :D
6-vuotias poikani pitää hot wheels -lehdistä, Pupu Tupunoista ja lasten tietokirjoista. Olen ollut onnellinen, että edes yksi satukirjalaji löytyy mikä häntäkin miellyttää.
Parhainta niissä on kuvitus! Ystävällisen näköisiä hahmoja, taidolla piirrettyinä.
Pupu Tupunat olivat lapsena mun omia suosikkeja ja ammatiltani olen tätä nykyä AD, että ei se ainoastaan kielioppi ole, jota lapset kirjoista imevät.
Pupu Tupunat kunniaan! Ja olipas hyvä kuulla mistä niitä kannattaa etsiä. Omien lasteni Tupunat ovat joko mun vanhoja, tai kirppareilta haalittuja.
Ei niistä Pupu Tupunoista pysyviä vammoja tule sieluun eikä kielikorvaan.
haluat ostaa niitä? Niissä on huono kieli, huonoja tarinoita ja ne ovat pinnallisia ja teennäisiä. Miksi et ostaisi kunnon lastenkirjoja lapselle?