Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli tarkka hetki kun päätit vaihtaa alaa?

Vierailija
19.03.2024 |

Mitä tapahtui? Mikä oli viimeinen pisara? 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana kolme harjoittelua ja jokaisen kesän kesätyöt käyneenä, tajusin, että ala koostui pääosin vanhoista katkerista ihmisistä, jotka nauttivat pienimmästäkin vallasta. 

Valmistuin hyvin arvosanoin, en hakenut alan töitä, työskentelin vuoden narikassa ja vaihdoin alaa. 

Vierailija
2/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvostoliiton hajoamisen jälkeinen lama-aika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en saanut useista yrityksistä huolimatta alalta töitä.

Vierailija
4/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matalapalkka-alan uskomattoman huono tes ja se, ettei esimies ollut ollenkaan meidän työntekijöiden puolella. Silloin päätin, että nyt tämä kitupalkalla orjana eläminen loppuu ja lähdin opiskelemaan uudelle alalle. Edelleen olen "orja", mutta sentään paremmalla palkalla ja eduilla. 

Vierailija
5/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan sisäinen ilmapiiri

Vierailija
6/6 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alan koulutus, tein erittäin paljon teknistä osaamista vaativaa työtä joka kuitenkin oli nimetty myyjän työksi. Palkkaus myyjän tes mukaan vaikka työajat oli todella huonot eikä mitään bonuksia ollut mahdollista saada (työajasta suurin osa meni kaikkeen muuhun kuin myymiseen, josta ne bonukset olisi voinut hyvänä kuukautena tulla).

Kun lapset oli pieniä ja olin jälleen töissä klo 18 jälkeen illalla, puoliso hoiti lapset ja itse olin kotona kun he joko nukkuivat tai olivat ainakin iltapuuhissaan. Palkka meni kädestä suuhun ja esihenkilöksi valittu narsisti kyykytti.

Vaihdoin alaa enkä ole hetkeäkään katunut. Nykyään pääsen vähemmällä ja saan parempaa palkkaa- kunpa olisin nuorempana jo opiskellut enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme