Unelmavartalosi?
Hoikka, sopivasti lihaksikas, litteä vatsa, kapeahko vyötärö, kiinteät ja pystyt rinnat, hyvä ryhti. Pituus noin 165-175 cm.
Mies saa olla vähän pidempi ja tietysti lihaksikkaampi. Kaiken kaikkiaan samikset sopii yhteen parhaiten.
Kommentit (18)
Olen ihan tyytyväinen omaan vartalooni
Eiköhän kaikki halua olla kauniita/komeita.
Enemmän haluaisin maailman, joka ei olisi kokoajan näin ulkonäkökeskeinen.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän lihavista
Onhan ne lepposia 😇
Minun mielestä ihanteellinen miehen vartalo on
Hoikka
Sopivasti lihaksikas
Vähintään 185cm pitkä
Naisen vartalo saa olla pehmeä ja kurvikas. Pepussa muotoja eikä parikymmentäkään liikakiloa haittaa. Lihakset ei sovi naiselle.
Itse haluaisin olla sirompi. Nyt olen hoikka ja treenattu mutta luustoni on leveä, kateellisena katselen rintakehästä kapeita naisia.
Nämä ei jotenkin ole enää kovin tärkeitä, kun takana on parisuhde sadistinen ja väkivaltaisen hyväkroppaisen miehen kanssa. Riittää, että pitää hyvää huolta itsestään ja hygieniastaan.
Paljon tärkeämpää on tasapainoisuus, hyväntahtoisuus ja se, että kohtelee muita hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän lihavista
Onhan ne lepposia 😇
Eikä ole. Saattaa toki joku ollakin, mutta lihavuudesta se ei johdu.
Vierailija kirjoitti:
Naisen vartalo saa olla pehmeä ja kurvikas. Pepussa muotoja eikä parikymmentäkään liikakiloa haittaa. Lihakset ei sovi naiselle.
Juu. Vähät siitä, että lihaksikas keho toimii paremmin ja turvaa liikuntakyvyn pidempään vanhuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. Vähät siitä, että lihaksikas keho toimii paremmin ja turvaa liikuntakyvyn pidempään vanhuudesta.
vanhuudessa*
Vierailija kirjoitti:
Nämä ei jotenkin ole enää kovin tärkeitä, kun takana on parisuhde sadistinen ja väkivaltaisen hyväkroppaisen miehen kanssa. Riittää, että pitää hyvää huolta itsestään ja hygieniastaan.
Paljon tärkeämpää on tasapainoisuus, hyväntahtoisuus ja se, että kohtelee muita hyvin.
Ei siis ENÄÄ ole tärkeitä.
Tapasit hyväkroppaisen jänniksen ja olit myyty?
Tyhjäpäät sopii kieltämättä parhaiten yhteen, jos päässä ei liiku mikään muu kuin minä, minä, minä, minun keho.
Hoikka, jäntevä ja pitkäjalkainen. Pituus 170-175 cm. Vartalonmalli tiimalasi ja lantio kauniisti kaartuva. Ehkä seuraavassa elämässä sitten saan tuollaisen.
T. Lyhytjalkainen neliölantio
Mies voi aina kantaa naistaan. Nainen ei tarvitse lihaksia mihinkään.
Sporttinen ja sen saa treenaamalla. Piste!