Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorukaiset häiriköivät lapsiperheen pihalla Perheenisä hermostui ja pahoinpiteli

Vierailija
17.03.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/62c7c64f-15f6-4977-8149-47588dc64ed2

Siinä taas yksi esimerkki siitä, kuinka perseellään tämän maan oikeusjärjestelmä on. Kusipäät häiriköi tahallaan ja kun viimein joku menee ojentamaan, niin saa tuomion. Noloimmat luuserit tässä(kin) ovat nuo häiriköijät, jotka menivät itkemään asiasta vaikka itse olivat tilanteen aiheuttaneet. Eivät osanneet katsoa peiliin ja myöntää, että ihan oma vika oli. Ehei. Pitää mennä itkemään ja valehtelemaan viranomaisille. Voi v**tu mä sanon.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko näille nuorille pitänyt oikeuden opettaa että väkivalta on ok kunhan siihen on omasta mielestä oikeus?

Katsos kun suomen laki kieltää väkivallan ja monesti esim. Sosiopaatit suosivat näitä kahta selitystä. "olen syytön" ja "se oli itsepuolustusta" vaikkei kumpikaan väitteistä olisi totta.

Vierailija
2/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä häiriköitä on paljon ja kun poliisilta ei riitä resurssit, niin mitä voi häirinnän kohde tehdä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko näille nuorille pitänyt oikeuden opettaa että väkivalta on ok kunhan siihen on omasta mielestä oikeus?

Katsos kun suomen laki kieltää väkivallan ja monesti esim. Sosiopaatit suosivat näitä kahta selitystä. "olen syytön" ja "se oli itsepuolustusta" vaikkei kumpikaan väitteistä olisi totta.

Okei. Tiedätkö minkälaisen viestin tuo antaa häiriköijille? Sellaisen, että saat tehdä ihan mitä haluat ja kukaan ei saa sinua siitä rangaista millään tavalla eikä edes ojentaa, ja jos joku sellaista yrittääkään, niin hänet laitetaan siitä maksamaan. Saat tehdä mitä ikinä haluat. Tuollaisen viestin tuo pään silittely hyysäys antaa näillä kusipäähäiriköille. Surullista, että niin moni on nykyään tuota mieltä. Ei saa tehdä mitään. Polttakoon häiriköt vaikka huvikseen jonkun talon, eihän se mitään haittaa, kyllähän he saavat sen tehdä jos haluavat! Ei siihen saa väliin mennä.

Vierailija
4/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nuoret vain oireilevat, heillä on paha olla, korona-aika oli rankkaa, ja mitä näitä selityksiä ny oli

Vierailija
5/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja äsken luin ketjun jossa isä läpsäisi 11 vuotiasta päähän kaupassa joka kinusi karkkia koko kauppareissun aikana...siis eria asia toi mut kertoo paljon ja onhan ollut lähes päivittäin lehtijuttuja nuorten tekemistä rikoksista,ovat vain menneet entistä hurjemmaksi ja röyhkeämmiksi, en ihmettele että seuraava askel on että kirjaimellisesti hakataan ikkunoita ja murtaudutaan sisälle rellestämään vaikka olisi koko perhe kotona sen verran kauheaksi mennyt nuorten meno tänä päivänä,kaduillakaan ei saa olla rauhassa.

Vierailija
6/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihe yksi. Jysäytä uudenvuoden pommi pihalla. Vaihe kaksi soita häkeen että täällä ammuskellaan.

Vierailija
7/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko aikuisen kuitenkin ollut hyvä käyttäytyä tuossa tilanteessa aikuisen tavoin eikä alentua lapsen tasolle? Ehkä näin on käynyt ennenkin ja nuoriso on siitä ajan myötä vain innostunut kun perheen iskä on yrittänyt elää vain minä minä kuplassa perheensä kesken. 

Vierailija
8/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso provonnut ukkoa tahallaan ja näköjään onnistuivat siinä hyvin.

Vierailija
9/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso provonnut ukkoa tahallaan ja näköjään onnistuivat siinä hyvin.

Niin ja saivat turpaansa. Eivätkä edes ottaneet opikseen, vaan alkoivat itkeä. Noloa.

Vierailija
10/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olis riittänyt ymmärrys noinkaan pitkälle mitä tuolla ukkelilla riitti.

Vierailija
11/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän olisi pitänyt vain nykypedagogiikan mukaan sanoittaa tunteensa.

Tai ottaa taskusta tunnemittari missä hymiö.

Vierailija
12/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko aikuisen kuitenkin ollut hyvä käyttäytyä tuossa tilanteessa aikuisen tavoin eikä alentua lapsen tasolle? Ehkä näin on käynyt ennenkin ja nuoriso on siitä ajan myötä vain innostunut kun perheen iskä on yrittänyt elää vain minä minä kuplassa perheensä kesken. 

-- Helppo maiskutella kunnes oma postilaatikko räjäytetään kotipihasta tai omaa lasta uhkaillaan?

Vierailija
13/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida kummankaan osapuolen toiminta olla hyvä. Käsiksi ei saa käydä ja noin pahasti.

Vierailija
14/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä nuoriso saadaan taskurahaa, jos äiti ja isä ei anna. Häiriköidään jotain random-tyyppiä niin kauan, että sillä palaa käpy, ja ei ku oikeuteen itkemään! Hyvää bisnestä tjsp.

Vierailija
15/15 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken juuri bussipysäkiltä heiteltiin useita ohi kulkevia autoja jääpaakuilla. En yhtään ihmettelis jos joku lähestyisi takakautta pesäpallomailan kanssa syöttöä odotellen. Jos tulee väärä niin se on vähän voivoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi