Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha 67-vuotias pappa täällä. Itkuhan multa pääsi, kun naapuri soitti poliisit ja tuli haaste oikeuteen.

Vierailija
17.03.2024 |

Itkin avoimesti taloyhtiön pihalla.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 19-vuotias maksullinen tyttöystävä. Sillä tienaa hyvin rahaa ja saa säästettyä. Käyn illallisilla ja tuun mukaan asiakkaan työpaikan juhliin ym. Monet haluaa esittää kavereilleen, että seurustelee ja silloin voi ottaa yhteyttä muhun. Monet varatut tilaa jos työkeikalla ja perhe-elämästä haluavat breikin.

Ajattelin, että joku saattaisi inspiroitua rahatarinastani. Siitä, että kaltainen henkilö, joka ei ole saanut taloudellista tukea ja on muuttanut 16-vuotiaana kotoa, on silti pärjännyt hyvin itsekseen. Jos minä olen saanut säästettyä, niin ehkä joku toinenkin siihen pystyy.

Vierailija
2/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä maksullinen tyttö siis soitit poliisit kun pappura osti sinulta tunnin läheisyyttä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme fantasioita. Onko joku trippi jäänyt päälle?

Vierailija
4/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 19-vuotias maksullinen tyttöystävä. Sillä tienaa hyvin rahaa ja saa säästettyä. Käyn illallisilla ja tuun mukaan asiakkaan työpaikan juhliin ym. Monet haluaa esittää kavereilleen, että seurustelee ja silloin voi ottaa yhteyttä muhun. Monet varatut tilaa jos työkeikalla ja perhe-elämästä haluavat breikin.

Ajattelin, että joku saattaisi inspiroitua rahatarinastani. Siitä, että kaltainen henkilö, joka ei ole saanut taloudellista tukea ja on muuttanut 16-vuotiaana kotoa, on silti pärjännyt hyvin itsekseen. Jos minä olen saanut säästettyä, niin ehkä joku toinenkin siihen pystyy.

En myy itseäni. En myy sieluani.

Vierailija
5/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hätäile.

- n67v -

Vierailija
6/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme fantasioita. Onko joku trippi jäänyt päälle?

Entäpä itsellesi?

Vierailija
7/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli semmoista, josta minä en ymmärtänyt yhtään mitään.

Vierailija
8/8 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on pienet murheet, kun tarttee vanhan papan itkuun puuttua. Miksei tullu suoraan kysymään mikä hätänä? Näin minä olisin kysyny.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan